Drikker dere nok?

helen79

Forumet er livet
Ja, drikker dere nok i løpet av dagen?
Er dere flinke å drikke vann?

Jeg drikker altfor lite for tiden, og altfor lite vann.
Har perioder med å drikke mye vann, stunder jeg er flink og motsatt.
Drikker mest saft for tiden, first price sin.

nei, drikker nok for lite vann på de dagene jeg ikke trener. prøver å være flink, men det går mest i te, melk, juice, sjokomelk, brus... spess i helgene [&:]

ORIGINAL: Elin_

jeg drikker mye vann hver dag. klarer meg ikke uten[:D]

Det tror jeg er det eneste jeg er virkelig flink til når det gjelder "kosthold", nemlig drikke. Har to store glass av plast fra tupperware som jeg bytter på, og har et stående hele tiden. Er det tomt eller vannet er gammelt, fylles det på og evt byttes ut. Drikker en del melk nå for tiden, men ellers er det kun vann det går i. En og annen gang juice, men nesten aldri brus.

drikker mye vann. Siste jeg gjør før jeg legger meg er å sluke ett stort glass vann.

Det er omtrent bare det jeg drikker.. drikker lite melk, kaffe, saft,juice..
Glad i cola til tider da[8D]

Vann er best[:D]

Er som oftes flink med det ja.

ORIGINAL: Elin_

jeg drikker mye vann hver dag. klarer meg ikke uten[:D]

ja. minst 2 liter liksom.... men klarer d på skolen. da sitter jeg jo bare der med vannflasken forran meg

nei, tror jeg drikker litt for lite.. men er veldig flink å drikke vann da. velger ikke brus eller juice når jeg er tørst [:)]

jeg drikker ca 3 liter vann om dagen jeg[:)] er kjempe glad i vann og ikke noe glad i brus og saft.

uff.. er fæææl til å drikke brus...
er ikke no glad i vann...

vannet her vi bor smaker dritt!
har prøvd med rensekanne også, men det hjelper ikke..

Nei! Jeg er ikke flink nok. Enda vi har vanndispenser på jobb.. Er enda mindre flink hjemme, det er så lett å gå i kjøleskapet og hente seg noe annet...  [8D]

Back
Topp