Drikker dere mye kaffe eller?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Åhhh det er så godt <3 Prøver å holde meg til 2 kopper om dagen, men vil jo ha minst det dobbelte. Særlig når jeg sitter å skriver oppgave ...,.....:dead::dead:

Jeg pleier å drikke ca en kanne om dagen, men nå tar jeg stort sett to kopper om morgenen og drikker koffeinfri kaffe eller te resten av dagen :)

Jeg prøvde å holde meg til en kopp om dagen, men det gikk ikke, så jeg gikk over til koffeinfri.. I allefall på jobb hvor det går noen kopper. Ikke heelt det samme, men samvittigheten er bedre :)

Dere er så smarte altså :happy093Hvorfor har jeg ikke tenkt på koffeinfri, hahaha :cool05 Skal jeg jammen kjøpe å ha med på jobb etterpå :gen014

Jeg har hittil drukket en kopp kaffe, på en uke! Men nå gir jeg opp, kroppen fortjener en kopp i morra på jobb...selv om jobbkaffen egentlig smaker relativt ekkelt... :D

Drikket gjerne en kopp ekte kaffe og så drikker jeg koffeinfri resten av dagen.

Til vanlig drikker jeg vel 3-6 kopper om dagen. Men har mistet helt lysten, har drukket 2 kopper på de siste 5 dagene og det var ikke godt! Kaffen er derfor byttet ut til te <3

Friele koffeinfri var slett ikke værst :) Andre tips til koffeinfri kaffe? :)

Hilse kaffekjerringa :D

Last edited:
Jeg kuttet kaffen helt etter positiv test, og det har gått overraskende bra :) Holder meg til te - helst urte-/fruktte uten koffein.

Her er vell Colaen problemet :-/ Men, leste det var ok med 1 liter om dagen. Holder meg til noen få glass om dagen.

Drikker stort sett et helt lass med kaffe, etter jeg tok testen så har jeg verken smakt på kaffe eller cola/Pepsi :)

Jeg drikker også Friele sin. Synes den er et godt alternativ.

Drikker bare koffeinfri nå! Pulver fra Nescafe ekke så verst faktisk :-)

Friele som dere nevner, er det filtermalt?

Jeg har heldigvis mistet helt interessen for kaffe, faktisk for noen uker siden. Altså før jeg ble gravid.
Men, har drukket noe koffeinfri kaffe i månedene før. Jeg har Senseo kaffemaskin, som har utrolig god koffeinfri kaffe.
Drikker toppen en boks med Pepsi max om dagen, pga kvalmen, ellers litt te (uten koffein).

Vanlig kaffe smaker ikke godt lengre. Men føler jeg er avhengig av kaffe på jobb! Men har hwlt kuttet ut vanlig kaffe. Men jeg drikker mye iskaffe! For det vil jeg ha hele tiden! Ikke helt heldig da jeg sjeldent klarer å bare drikke to kopper:/

Jeg drakk masse kaffe når jeg var gravid nå sist. Drakk litt burn også, memnå veldig lite! Kan være derfor jeg fikk SA! :(

Back
Topp