Drikker dere lettøl?

Førstegangapril15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Jeg har liksom tenkt at det er ok, men nå leste jeg under et avsnitt om alkohol under svangerskap hvor det sto "selv lettøl inneholder alkohol!" Betyr det at man ikke kan drikke det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Lettøl er det 2, ett eller annet % i.... Jeg kjøpte meg en som het grans fri eller noe, den er uten noe alkohol

TuMmY LoVe

Nei, æ drikk ikke nokka alkoholfri øl eller lignanes. Æ e no av den oppfatning at æ ikke treng det:) No e æ no gravid, så da kan sånt vente til nurk e ute i mars/april:p

Jeg drikker munkholm hvis jeg skal kose meg. Etter siste svangerskap og en lang ammeperiode synes jeg neste munkholm er bedre enn vanlig øl. Anbefales :-)

6. April 2013
7. April 2015

• Liker
Reactions: Isa
Det er jo ikke det at man mååå ha det, men jeg er ikke noe særlig bruselsker, og vann til absolutt alle måltider syns jeg blir litt kjedeligg syns og carlsberg sitt lettøl er veldig godt, så syns det er veldig kjedelig om jeg ikke kan drikle det :(

Det er jo ikke det at man mååå ha det, men jeg er ikke noe særlig bruselsker, og vann til absolutt alle måltider syns jeg blir litt kjedeligg syns og carlsberg sitt lettøl er veldig godt, så syns det er veldig kjedelig om jeg ikke kan drikle det :(

Carlsbergen kan du hvertfall drikke med god samvittighet! :)

Jeg drikker munkholm og andre type alkoholfrie øl hver dag! :)
Jeg er ikke noe flink til å spise, så har fått anbefalt og drikke det! :) Får i meg en god del ekstra næring pga den! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er litt alkohol i lettøl. Se hvor mye lettølet du har kjøpt inneholder. Bedre å drikke alkoholfritt som munkholm;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp