Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer sikkert helt an på type iskaffe, men sånn som de fra Tine for eksempel inneholder vel like mye kaffe som i en kopp vanlig kaffeDrikker ikke kaffe, bare latte en gang i blant. Men drikker en del pepsi max. Der har jeg trappet ned til 2-3 glass om dagen.
Noen som vet hvor mye kaffe det er i iskaffe?![]()
Tusen takk for svar. Da blir det å holde seg til maks enKommer sikkert helt an på type iskaffe, men sånn som de fra Tine for eksempel inneholder vel like mye kaffe som i en kopp vanlig kaffe![]()
Før nyttår drakk jeg pepsi max som om det var vann og minst tre kopper kaffe hver dag... Bestemte meg for å slutte med brus og dermed kuttet jeg ned på kaffe'n etterhvert. Siden jeg håpet jeg var gravid så var det ikke så vanskelig som jeg trodde, men jeg gikk på en skikkelig smell et par dager før jeg testa.. tok tre kopper ganske raskt etter hverandre mens ei venninne var på besøk, var helt gira da hun dro og føltes ut som om blodpumpa var i høygir... Så jeg ble skikkelig skremt, og har holdt meg unna siden....
.Hvordan klarte du det? Jeg har desverre og den uvanen med Pepsi Max...
Drikker det, og ikke vann... Jeg er verst, men mannen drikker og en del. Her går det 2 4pk i uka.
Drakk en del av det i de 2 andre svangerskapene og, men visste ikke noe særlig om det da...
Har prøvt å slutte/kutte ned flere ganger uten hell. Får vondt i hodet.... Men drikker ikke kaffi.
De siste dagene har jeg klart å begrenset det veldig. Men klarer ikke slutte...
Du er god som fikk det til!