Drikker dere kaffi i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Drikker ikke kaffe, men tar meg et glass Pepsi Max både på fredag og lørdag. [emoji4]

Drikker en kopp om morningen på jobb.. har prøvd å la være men det er vanskelig

Nei. Heldigvis aldri vært noe glad i kaffe ☕

Jeg har kuttet helt ut med alt. Det eneste som frister nå er farris uten smak.. Håper jeg i hvert fall orker å smake på gløgg i år, det hører liksom jula til. Uten alkohol så klart ☺️

Drikker 1-2 kopper med koffein og så holder jeg med til koffeinfri resten av dagen. Er helt avhengig av kaffe, så det er litt tøft [emoji23]
Har aldri prøvd koffein fri kaffi. Har du en å anbefale? Jeg sliter litt for mye med vanen å ha litt i kroppen hele tiden.

Har aldri prøvd koffein fri kaffi. Har du en å anbefale? Jeg sliter litt for mye med vanen å ha litt i kroppen hele tiden.

Artig at du trakk frem denne, for er det en ting jeg har fått helt aversjoner mot i svangerskapet, så er det kaffe. Brekker meg bare av lukten...

Men. Det var en digresjon. Jeg kjøpte en dekaffinert espresso på Kaffebrenneriet. Den var veldig bra! Ellers har de det i matbutikken også og den er helt grei.

Jeg drikker ikke noe som inneholder koffein [emoji4] men ikke bare pga graviditeten da [emoji85] slutta å drikke koffein før jeg ble gravid for å se om jeg sovna lettere [emoji85]

Jeg liker ikke kaffi og ingen storfan av cola :) så det drikker jeg ikke. Ble noen småsupp av cola i starten for å roe kvalmen, men funka ikke noe særlig. Julebrus derimot er jeg svak for :hilarious:
Er det koffein i julebrus?[emoji4]

Drakk en kopp kaffe om dagen frem til kvalmen kom kastende over meg i uke 5 [emoji28]

Jeg har måtte kutte ut kaffe. Både pga kvalmen og alt for høy puls nå i graviditeten. Så det har egentlig gitt seg selv[emoji18]

Tar meg en kopp i nyogne... men er lite, blir desverre litt pepsi max, prøver å la være... men vanskelig[emoji85]

Back
Topp