Drikker dere kaffe?

Haha, ser at jeg svarer i "feil" forum - så tråden i "tidslinja" og så ikke på gruppenavnet. Hører til juli (men det har kanskje ikke så mye å si på dette spørsmålet). :-)

Koslig å se deg igjen kenguru:) så bra at du alt er i uke 14:) Lykke til videre:)

Tar meg ett glass cola og prøvde en kopp kaffe men den gjorde meg kvalm så null stress å ikke drikke kaffe :)

Drikker kaffe, men har mistet helt lyst på det, så sjelden det blir mer enn max 1 kopp om dagen. Drakk en del cola zero før også, men det byr meg også helt imot nå!

Jeg drikker kaffe :) Med de andre har jeg blitt dårlig av det, så regner med jeg får styggen på det snart igjen :p

Jeg også! Egentlig veldig glad i det, men nå brekker jeg meg bare jeg lukter kaffe.. sånn var det med førstemann også. Tenker det ikke går lang tid før dette avslører meg på jobben...

Drikker fortsatt noe kaffe. På arbeid mer enn ellers, men har moderert meg fra å drikke 2 energidrikker og i allefall 1 hel tvkanne kaffe til 3-4 kopper på jobb. Jobber om natta så det er litt hardt! Tror kollegaen min mistenker noe, for hun spurte hvorfor jeg ikke drakk battery lengre ;)

Drikker ca to kopper til dagen. Her hjemme prøver jeg å lage den svakere enn vanlig :)

Holder meg til anbefalt mengde, 1-2 kopper til dagen.
Frem til nå hvertfall
Har vært veldig morgen kvalm og kaffen har måtte vike de siste morgenene nå [emoji54]

Har kuttet ned en del på kaffen, men drikker brus..

Drikker fortsatt kaffe på jobb og når jeg er på besøk siden jeg bestandig har pleid å gjøre det, men har vesentlig mindre i koppen enn før ;)

Sluttet nesten helt med kaffen nå, blir dårlig av det. Savner den gode følelsen av morgenkaffen, morgenens høydepunkt.

Ja, et par kopper. Sist kutta eg heilt på jobb og det var faktisk ein av grunnane til at ryktet om at eg var gravid begynte å gå. "Ååå sjå ho drikk ikkje kaffi, er sikkert gravid!" :D

Har fått avsmak på kaffe :O over natta liksom

Jeg synes plutselig kaffe var motbydelig, men nå begynner det å friste igjen :) Lever etter "alt med måte".

Sluttet helt med kaffe for å være på den sikre siden;)

Back
Topp