Haha, ser at jeg svarer i "feil" forum - så tråden i "tidslinja" og så ikke på gruppenavnet. Hører til juli (men det har kanskje ikke så mye å si på dette spørsmålet).![]()
Koslig å se deg igjen kenguru
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ser at jeg svarer i "feil" forum - så tråden i "tidslinja" og så ikke på gruppenavnet. Hører til juli (men det har kanskje ikke så mye å si på dette spørsmålet).![]()
Kan man det, eller er det på nei-lista? Tenker 1-2 kopper dagen, mener å ha lest at kaffe øker risikoen for spontanabort
Jeg drikker kaffeMed de andre har jeg blitt dårlig av det, så regner med jeg får styggen på det snart igjen
![]()
Sluttet å drikke kaffe i forrige svangerskap, og har nesten sluttet nå ogdet er verre med pepsi max'en... hehe
![]()
Pepsi Max er min store lidenskap også!! Men drikker kaffe i tillegg jeg da, så har måtte moderere meg kraftigLiker ikke kaffe, men pepsi max.. huff det er vanskelig å kutte.
Ja.. men jeg må si at jeg har ikke så mye lyst på som til vanlig.. men blir vel ca 1 boks om dagenLikt! Hjelper ikke at samboeren ikke er villig til å gi opp brusen, tilgjengelighet er det værste