drikker dere kaffe?

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
jeg har begrenset inntaket til maks to kopper om dagen. igår drakk jeg ikke i det hele tatt, for tenkte at det var like greit å slutte. det resulterte i hodepine fra igår formiddag til idag morges, så nå tok jeg en liten kopp. syntes ikke det er verdt hodepinen når jeg har en ettåring å aktivisere. maks to kopper, kan jeg være rolig med det?

Det kan du absolutt det er ingen som sier man skal kutte helt, men heller begrense og være obs på antallet. Jeg drikker min faste om morgene og kanskje en senere på jobb. Jeg har ikke like lyst på kaffe som før (type 4-5 kopper om dagen ) elles så finnes jo det typer med filter kaffe som har nedsatt koffeinmenge i.

Jeg drikker et par kopper om dagen,drakk sikkert 10 før.har heldigvis ikke særlig lyst på det nå.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Jeg drikker så mye cola pga kvalmen, så jeg holder meg unna kaffe :(

Gått ned til 1-2 kopper, prøver da å ikke drikke cola i tillegg..pleide å drikke masse Pepsi Max, har bytta ut med farris:p

Gått ned til 1-2 kopper, prøver da å ikke drikke cola i tillegg..pleide å drikke masse Pepsi Max, har bytta ut med farris:p
Mmm Pepsimax! Mannen har lagt ned veto mot min kaffe- og pepsimax-drikkende.. Fikk kraftig hodepine i 3 dager, men nå er jeg avruset ;) begynt å drikke melk isteden! Ikke like godt, men sikkert bedre :)

Drikker en kopp om dagen avogtil. Forrige graviditet ville jeg ikke ha i det hele tatt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mmm Pepsimax! Mannen har lagt ned veto mot min kaffe- og pepsimax-drikkende.. Fikk kraftig hodepine i 3 dager, men nå er jeg avruset ;) begynt å drikke melk isteden! Ikke like godt, men sikkert bedre :)
Hehe! Pepsi Max er jo såååå godt, men ny syns jeg faktisk at farris er like godt:) har mer probl m kaffe, er vant til minst 4 kopper daglig:p

Hehe! Pepsi Max er jo såååå godt, men ny syns jeg faktisk at farris er like godt:) har mer probl m kaffe, er vant til minst 4 kopper daglig:p
Jeg også! Kaffemaskinen kommer bli deprimert uten meg! Har dessverre mistet sansen for kaffe just nu. Smaker jo bare rart, følte det flere dager før jeg visste at jeg var gravid. Begynte å avkalke maskinen, uten forbedring, skjønte etterhvert som jeg fikk avsmak for sushi at noe var på gang... :)

Jeg også! Kaffemaskinen kommer bli deprimert uten meg! Har dessverre mistet sansen for kaffe just nu. Smaker jo bare rart, følte det flere dager før jeg visste at jeg var gravid. Begynte å avkalke maskinen, uten forbedring, skjønte etterhvert som jeg fikk avsmak for sushi at noe var på gang... :)
Hehe! Jeg merker ingenting jeg, alt smaker som før og jeg har lyst på mer kaffe! men er bare 4+0 da:)

Hehe! Jeg merker ingenting jeg, alt smaker som før og jeg har lyst på mer kaffe! men er bare 4+0 da:)
Ja, kanskje du slipper eller kanskje det kommer. Jeg fikk vite på ca 4+4 eller noe. Har pco og endometriose så hadde laaaave forhåpninger.. Bare prøvd 3 mån. Jackpot! :)) hade du prøvd lenge?

Ja, kanskje du slipper eller kanskje det kommer. Jeg fikk vite på ca 4+4 eller noe. Har pco og endometriose så hadde laaaave forhåpninger.. Bare prøvd 3 mån. Jackpot! :)) hade du prøvd lenge?
Det var jackpot ja, så bra!! Slutta på pillen i februar, prøvde vel aktivt fra april ca. Så ikke så lenge nei:)

Hvor langt er du nå?

Jeg har ikke hatt noe særlig lyst på kaffe i noen av svangerskapene. Kan drikke en liten kopp om jeg er på besøk, men kvalme og kaffe er dårlig kombo hos meg. Men Cola Zero derimot.... NAM!

Har kutta det helt ut :) kaffemaskinen på jobb er heldigvis ødelagt så vi lager bare filterkaffe, det er jo ikke like godt ;)

Back
Topp