Drikker dere kaffe/te?

Aldri drukket kaffe å kan sikkert telle på 1 hånd antall te kopper i året :-p

Drikker ca 1 kopp kaffe om dagen... De 2 andre svangerskap klarte jeg nesten ikke tanken på kaffe de første mnd... Men denne gang må jeg ha en halv kopp etter frokost og en halv kopp litt senere :p:D

Jeg drikker en kopp kaffe latte på morgenen sånn ca annen hver dag. Jeg syns det er så godt og jeg tror ikke så lite er skadelig for lille bebis. Jeg drikker aldri brus og alltid koffeinfri te og det kan jeg varmt anbefale!

Vi har en butikk med utrolig godt utvalg av te i løs vekt og de har kjempe mange gode teer uten koffein. Jeg kan virkelig anbefale å finne en slik. Jeg bruker kjøpe bare bitte litt av flere sorter å smake meg frem til favoritter. En god erstatning for kaffe :happy:

Jeg er veldig glad i Pepsi Max, så langt har jeg klart å lese meg frem til, bør man max drikke en liter om dagen. Og det klarer jeg holde meg innenfor heldigvis :happy:

Ja, ca en liter er greit. Jeg bruker å "spare" mine glass til middagen, så holder meg under literen jeg også :)

Ja, drikker både kaffe og te. Noen dager blir det mer kopper enn andre dager. Varierer veldig :)

Drikker en kopp om dagen

Back
Topp