Drikker dere kaffe/te?

MzMillie

Forelsket i forumet
Jeg drikker 1 kopp kaffe og 1 kopp te pr dag. Men jeg tenker å bytte til en koffeinfri te. Har lyst til å kutte ut kaffen også, men da vet jeg at jeg får spørsmål fra kollegaer. Så jeg har begrenset det til en halv kopp 2 ganger pr dag.

Vet 1-2 kopper pr dag skal være greit, men jeg tenker at det er vel enda bedre å kutte helt...

Jeg har kuttet kaffe helt, men fikk skikkelig stygga på kaffe kort tid etter positiv test så det hjalp jo på :)

Drikker hverken te eller kaffe, men unner meg ett glass Pepsi Max eller 3

Prøver å holde meg til kun koffeinfritt, både kaffe og te :) da tenker jeg det er ok om jeg i ny og ne drikker traktekaffe eller earl grey når jeg ikke greier komme unna det ;) pulverkaffe og kapsler har endel mindre koffein enn traktekaffe, så det kan jo være et bedre alternativ om man fortsatt trenger koffeinen litt ;)

Jeg føler ikke at jeg trenger koffeinen i grunn. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si til kollegaene hvis de begynner å spørre hvorfor jeg ikke skal ha kaffe... Jeg er bare 7+2 og synes det er altfor tidlig å bli avslørt... Vi har felles kaffepauser hvor kaffekanna blir satt på bordet. I tillegg er vi ganske få, så det vil fort bli lagt merke til om jeg endrer på noen av vanene mine...

På jobb bare fyller jeg koppen med kaffe, og drikker en slurk eller to. Ingen legger merke til jo om jeg drikker opp så lenge jeg står med en kopp :-)

Drikker gjerne en kopp kaffe på jobb, men sjelden hjemme.

Hender jeg drikker koffeinfri kaffe hos mamma, ellers har jeg veldig lit lyst på kaffe. Har egentlig ikke lyst på varm drikke i det hele tatt om dagen! Men drikker litt brus med koffein. :-)

Jeg føler ikke at jeg trenger koffeinen i grunn. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si til kollegaene hvis de begynner å spørre hvorfor jeg ikke skal ha kaffe... Jeg er bare 7+2 og synes det er altfor tidlig å bli avslørt... Vi har felles kaffepauser hvor kaffekanna blir satt på bordet. I tillegg er vi ganske få, så det vil fort bli lagt merke til om jeg endrer på noen av vanene mine...
Du kan si at du har startet et nytt og bedre liv uten kaffe :) jeg har gjort det noen ganger da kaffeinntaket har blitt altfor stort til tider.

Jeg elsker kaffe, men etter kvalmen kom greier jeg ikke tanken engang. Drikker endel te da.

Jeg holder meg til en kopp om dagen, det er så mye kos i det :) Velger å stole på at rådene fra myndighetene er godt innenfor grensene hvor hva som er greit, det er tross alt fagfolk bak dem.

Drikker halve kaffikopper på jobb innimellom for å unngå mistanke og holde magen i gang...og nypete, men det skal vere trygt.
I dag når eg eg hadde drikke, så kjentes det ut som liv i magen, men var vel helst tarmaktivitet:-)

Drikker te, iste og iskaffe en gang innimellom. Iste oftere en de to andre, men det er jo ikke så høyt koffeininnhold. Tror at to kopper er innenfor, men helst ikke for mye selvfølgelig. Selv gleder jeg meg til å kunne drikke Redbull igjen... Beste jeg vet.

Drikker proteinshake med koffein i om morgenen, av og til en iskaffe til lunsj. Drikker ikke vanlig kaffe til vanlig uansett.

Jeg drikker gjerne en kopp te når jeg er på jobb, noe må jeg ha å kose meg med ;) Vi møtes til kaffe og prat hver morgen på jobb, og da drikker jeg alltid 1-2 kopper kaffe. Slutter jeg med det nå blir det lagt merke til, og jeg vil gjerne holde det hemmelig litt til. Men har fått skikkelig stygga på kaffe, så jeg skjenker opp kaffe og latedrikker, så tømmer jeg ut, skjenker i på nytt og latedrikker litt til :p Ingen som ser at jeg ikke drikker noe, og jeg er en sånn kaffedrikker som alltid tømmer ut siste skvett fordi kaffen er blitt for kald :joyful:

Jeg drikker kaffe om jeg har lyst på det, og ser ikke problemet i det, så sant det ikke blir alt for mye. Så sant man stort sett holder seg innafor det som er anbefalt, så kan jo ikke det skade:) Men akkurat nå har jeg helt mistet lysten på kaffe...

Jeg drikker 1 kopp kaffe og 1 kopp te pr dag. Men jeg tenker å bytte til en koffeinfri te. Har lyst til å kutte ut kaffen også, men da vet jeg at jeg får spørsmål fra kollegaer. Så jeg har begrenset det til en halv kopp 2 ganger pr dag.

Vet 1-2 kopper pr dag skal være greit, men jeg tenker at det er vel enda bedre å kutte helt...
Jeg kutta alt av koffein. Bruker koffeinfri te fra pukka som er kjempegod . Og koffeinfri kaffe evt. På jobben tar jeg kaffe med de andre, men bare nippet litt og heller ut resten etter pausen ;)

Back
Topp