Drikker dere kaffe?/Pepsi Max/cola uten sukker

Jeg savner skikkelig å drikke kaffe, men selve smaken gjør meg så kvalm! :yuck: Ble det annerledes for deg å drikke koffeinfri? :)

Jeg drikker ikke så mye mer enn 1 kopp til vanlig.. kan gå flere dager uten også.. men er glad i en kopp:) har nedpresso maskin og der fulgte det med slike kapsler aldri testet de før nå. jeg syns de var overraskende gode :)

Drikker aldri svart kaffe, men iskaffe en gang i blandt. Jeg har vært mer på energidrikk, men det blir det ikke så mye av fremover! Tok et par slurker av mannen her om dagen, men blir ikke noe før fødsel eventuelt nå :)

Jeg drikker også Pepsi Max hver dag egentlig. Kun drukket en boks siden jeg ble gravid... har jo abstinenser :hilarious::hilarious::hilarious:
Hehe.. ser den! Jeg orker ikke stresse såå mye. Jeg har både mistet og ikke mistet med å drikke Pepsi Max. Men jeg drikker ikke litervis. Men en flaske eller to.

Jeg elsker kaffe, spesielt iskaffe. Glad i energidrikker også, men colasmak derimot liker jeg ikke noe særlig. Blir 1-2 kaffekopper om dagen nå for tiden, satser på å ikke gå opp i forbruk iallefall.

Helt enig!! :yuck::yuck: Det var noe av det første jeg merket av symptomer - kaffen som pleier å være min bestevenn på morgenen gir meg fullstendig avsmak :hilarious: Blir skikkelig uvel av der!

Ja, også sjokolade! Jeg som egentlig elsker kaffe og sjokolade :hilarious:

Jeg er desverre Pepsimaxoman :D:p

Åh, jeg kan fremdeles spise sjokolade! :hilarious: håper ikke den forsvinner også, da blir jeg vanskelig å ha i hus :laughing021
Ha ha, stakkars mannen din da :p hvor mange uker er du på vei?

Jeg er avhengig av kaffe (får hodepine uten) så må ha en kopp eller to. Men ikke like lyst på lengre, så det begrenser seg til Max to kopper dagen. Og av og til litt cola zero på kvelden.

Jeg er avhengig av kaffe (får hodepine uten) så må ha en kopp eller to. Men ikke like lyst på lengre, så det begrenser seg til Max to kopper dagen. Og av og til litt cola zero på kvelden.

Jeg får også hodepine når jeg ikke drikker kaffe! Så jeg merker det veldig på kroppen nå som jeg ikke får i meg kaffe :arghh:

Er bare 4+5 i dag, så vi har en lang vei å gå! :hilarious: Håper hodepinen fra mangel på kaffe gir seg snart... :nailbiting:

Ja den ga seg ihvertfall fort på meg, var bare noen dager :)
Kan fortsatt være avslagene på sjokoladen kommer da :p

Ja den ga seg ihvertfall fort på meg, var bare noen dager :)
Kan fortsatt være avslagene på sjokoladen kommer da :p

Ja, er jo egentlig kjekt om jeg får avsmak på sjokolade :hilarious: Fint om jeg bare frister på sunne ting, som grønne epler, stangselleri og iskaldt vann :D

Drikker med måte. Og holder meg under det anbefalte inntaket. Er mye mer chill nå enn med førstemann. Da rørte jeg ikke koffein, var livredd for alt som var «risiko» og fulgte den anbefalingen på det strengeste!

Jeg har kuttet all kaffe til fordel for Pepsi Max. Drikker heller koffeinfri te :)

Back
Topp