Drikker dere kaffe?/Pepsi Max/cola uten sukker

Drikker ikke kaffe. Av og til en iskaffe.
Drikker sjeldent brus. Men om mannen kjøper en flaske så drikker jeg det fordi det er der, så da blir det plutselig litt likevel :hilarious:

Jeg drikker ca en halv kopp kaffe om dagen, og har droppet Pepsi Max til nå for det frister ikke. Men kommer til å holde inntaket til det minimale.

Jeg er Pepsi(tlf autocorretcta det til "penis":hilarious:) Max alkis... men prøver å begrense og drikker 1 kaffe til dagen.

Cola zero her, prøver å begrense meg. Men blir fort en flaske annenhver dag, men drikker ikke kaffe...

Jeg har alltid vært "kaffekjerring og drikker hvertfall 1 liter om dagen, mer når jeg er hjemme og har fri hele dagen. Men i dette svangerskapet har jeg fått avsmak på kaffe. Av gammel vane (avhengighet) lager jeg en kopp hver morgen, men drikker kun ca halve koppen.
Egentlig samme med cola zero. Drakk mye brus før. Nå går det mest i bringebærsaft.

Ca en kopp kaffe daglig, og kanskje et glass Pepsi max tillegg.

Drikker pepsi max og cola zero. Drikker ikke kaffe da, så har litt koffein til gode der. Begrenser det da, og kommer ikke til å drikke hver dag. Det gjør jeg ikke uansett da. :)

Drikker cola zero, mer begrensa men Litt vanskelig ja.. Drikker ikke kaffe, iskaffe eller noe te av noe sort.

Tja, hender jeg drikker en 0,5 flaske Pepsi Max og litt kaffe.. Går litt i Bølger, mange dager blir det ingenting mens andre mer
Du da?:)

Tja, hender jeg drikker en 0,5 flaske Pepsi Max og litt kaffe.. Går litt i Bølger, mange dager blir det ingenting mens andre mer
Du da?:)
Drukket en boks på to uker... pleier å drikke det hver dag! Har sykt lyst på hele tiden..

Jeg som vanligvis er ekstremt kaffetørst har fått helt avsmak på kaffe! :hungover: blir direkte uvel av det! Så nå er jeg på koffein detox (stakkars mannen min :hilarious:)
Drikker sjeldent Pepsi Max / cola.

Jeg drikker vanligvis 2-3 kopper kaffe, har nå kuttet det ned til 2 litt mindre kopper kaffe :coffee
Er ikke så glad i brus, så da kan jeg fint droppe Cola. Da velger jeg heller Solo eller Mozell hvis jeg først skal ha brus. Drikker noen ganger te, men vanligvis urtete til kvelds, så da er ikke det noe problem heller :coffee2:happy:

Jeg som vanligvis er ekstremt kaffetørst har fått helt avsmak på kaffe! :hungover: blir direkte uvel av det! Så nå er jeg på koffein detox (stakkars mannen min :hilarious:)

Jeg har drukket noen kopper med kofeinfri:)

Aldri drukket kaffe så det er greit, men drukket Pepsi max hver helg før, nå frister det ikke så mye. Blir 1 glass innimellom :happy: kjøpte zingo i sverige før påske og det går det endel av :angelic::bag:

Jeg lever for kaffe til vanlig og gikk ned til to kopper om dagen når jeg fikk positiv test. Kommer ikke lavere enn det foreløpig. Og litt pepsi max innimellom men prøver å holde meg til solo etc. :-):coffee

Samme her, ærk! Kaffe frister ingenting lenger! Blir uvel av tanken.

Back
Topp