Drikker dere brus??

Emmy3

Glad i forumet
Dere som ammer altså, drikker dere brus?
Jeg har så lyst på Cola, men er så usikker på om jeg tør prøve, tenker at det er naturlig at de små får vondt i magen av kullsyren...men er jo ikke sikkert!?

eg har drokke brus fra dag 1 å prinsesså reagere ikkje på d. du kan jo ta litt å så finne du jo fort ut om hu reagere på d. [:)]

Åh.. jeg drikker altfor masse cola [8|] Går helt fint da :)

ORIGINAL: squakky

Eg drikke cola i helga ja[:)]

Jeg drikker brus enkelte dager, og merker ingen forskjell på lillemann

ORIGINAL: ActionPaction

Jeg drikker brus enkelte dager, og merker ingen forskjell på lillemann

samme her =)

Høres bra ut! Tror pinadø jeg skal ta meg et glass Cola siden det er lørdag jeg da! [:D]

Har også drukket brus :) :) Drikker ikke mer en kanskje et par, 3 glass og da har det som oftest vært cola... Han har ikke reagert på det nei...

signerer[:D]

Nei. Om snuppa reagerer eller ikke vet jeg ikke , for jeg har ikke prøvd.

drikker brus ja,cola,solo, zero...prøver å begrense meg da, men et par glass kan jeg ta

her også, såiser og drikker alt jeg så ser eg heller om han reagerer på noe og kutter om han det gjør. Forløpig går alt fint, kålrabi, brus, løk, sjokolade. Ingenting som plager lillegutt så langt[;)]

Jeg har ikke prøvd.. Vet ikke om jeg tør [8|] Hvor lenge har de liksom vondt i magen om de reagerer på det ?:P
Men jeg har ikke lyst på brus heller heldigvis, så jeg drikker bare vann jeg [:)] Og det er jo bare bra, for jeg må jo prøve å være sunn å ta av meg noen kg.. HAr jo fått så alt for mange ;P

ingen problem å drikke brus her i gården iallfall[:)]

Nei jeg drikker ikke brus. Har ikke turt å prøve det og håper jeg klarer meg uten det også [;)]
selv om ett glass iiiiiiskald cola hørtes utrolig godt ut [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Nei jeg drikker ikke brus. Har ikke turt å prøve det og håper jeg klarer meg uten det også [;)]
selv om ett glass iiiiiiskald cola hørtes utrolig godt ut [:D]

så enig så enig. Nå søstra mi drakk et glass i går så hadde jeg stooore problemer med å drikke vannet mitt, men det gikk [:D]

fortsatt ikke smakt brus siden fødselen jeg....

Nei, har ikke drukket brus. Har ikke turt det hehe[:-]

ORIGINAL: Eldorado

Nei. Om snuppa reagerer eller ikke vet jeg ikke , for jeg har ikke prøvd.

Back
Topp