Drikker dere brus?

Bellsi

Elsker forumet
eller andre drikker med kulsyre, f.eks farris? Har hørt at man helst bør unngå fordi de små kan få mye luft/vondt i magen.... [8|]

her reagerer lille gutt på at jeg drikker brus[:'(] kjipt men sånn er det bare. Så har blir det "død" brus hvis det blir noe i det hele tatt, eller et lite glass får bra men ikke mer!

jeg spiser og drikker det jeg har lyst på. så får jeg heller begynne å eliminere om hun skulle reagere på noe...

De to andre jeg har reagerte da jeg drakk brus, så det har jeg ikke giddet å prøve en gang denne gangen. 

Her er det slutt på brusdrikking gitt. Kanskje det er en grunn til at kiloene har rast også...

samme her

ORIGINAL: KiNiZ

her reagerer lille gutt på at jeg drikker brus[:'(] kjipt men sånn er det bare. Så har blir det "død" brus hvis det blir noe i det hele tatt, eller et lite glass får bra men ikke mer!

Ja drikker brus og vet ikke egentlig om hun reagerer på det.
Hvordan merker man det??
Hun har hvertfall ikke vært verre de dagene jeg har drukket brus kontra de jeg ikke har, så da tåler hun det vel da??

Hun er jo forresten bare 9 dager, så kan jo være det kommer....[8|]

Drikker litt brus, men ikke hver dag og ikke store mengder. Ser ikke ut til å utgjøre noen forskjell.

et glass i ny og ne ja [:)][:)]

ORIGINAL: Lotten

jeg spiser og drikker det jeg har lyst på. så får jeg heller begynne å eliminere om hun skulle reagere på noe...

Jeg også, begynte litt forsiktig med de tinga jeg var redd han skulle reagere på. Men nå spiser jeg helt som før og er så heldig å ha en gutt som ikke har reagert på noe. *bank i bordet!*

jeg blir veldigt uppblåst av brus så törr ikke ta chansen på de. i tillegg så er jeg ikke så veldigt glad i brus så de er inget större tap.[:)]

spiser det jeg gjorde før jeg ble gravid og har ikke merket hu har reagert på noe ennå..

er generellt ikke så glad i brus, så det er sjeldent jeg drikker. men har smakt av mannen sitt glass. ingen reakjon, men det var jo så små mengder at det spilte ingen rolle.

ORIGINAL: Lotten

smma her, hu har ikke reagert på noe enda,

Oi, det har jeg ikke tenkt på at kunne ha noen innvirkning på babyen, men da kan kanskje det være grunnen til at han hadde så mye luft i magen og presset og vrei seg i hele natt da - at jeg drakk masse brus i går kveld. Hmm...

har tatt et glass eller to innimellom, har ikke merket noen reaksjon på det... [:)]

hmm, er litt lei av vann og juice jeg også - skal prøve med et glass og se om hun reagerer. Hun har ikke reagert på noe annet jeg har spist (tror jeg) så det kan være jeg er heldig [:)]

Brus drikker jeg aldri, men lever på farris..har ikke merket noe!

Back
Topp