Drikker de alene?

helen79

Forumet er livet
Jamie er så flink å sitte alene å drikke. Jeg gav han en flaske nå med melk, å han sitter jammen meg å drikker sååååå fint alene. Ikke fordi at jeg ikke gidder selvfølgelig, men greit å se hva han kan/gidder selv, hehe.

Ja, jeg gir ikke kopp til Jamie, for da blir det bare gris, å det gidder jeg ikke.[&:][:D]

Karsten-Emil drikker selv av flaske med tut på og han drikker også med smokken også,men det har han gjort en stund nå.Mange ganger vil han holde flaska selv,jeg får ikke lov til å røre den, da blir han sint.

En veldig bestemt ung mann jeg har,kan en trygt si

ORIGINAL: As3

ORIGINAL: MorraTeFreja

Hun kan godt ja, men neimen ikke alltid hun vil.....

Om natten vil hun i allefall ikke....[&:]

Ha, kjenner ijen situvasjonen! hehe!

Men drikkekopp fant me ud bare blei tull! Han e grævla goe å drikka rett frå glasset elle me SUGERØR! KUlt! ( har lært å blåse bobbler også med sugerør! hehe)

Hehe, så tidig.[:D]

Hun drikker alene fra Avent koppen med håndtak. (Flaske har hun aldri fått...). Men hvis vi vil at hun skal få i seg en del, så holder vi. For når hun holder den selv, så ender det bare opp med at hun klør seg desperat i tennene med tuten[8|]

Celine drikker alene og det har hun gjort lenge. Når vi spiser har hun alltid tutekoppen på bordet så hun selv rekker den og drikker helt alene. Ikke alltid hun greier å sette den tilbake på bordet da men...

Her er det foreløpig bare vann som drikkes av noe, og det er kopp eller glass. Koppen drikker hun av selv, og hun vil gjerne drikke selv av glass også, men da kommer det litt for fort...[;)][8D]

Trygve drikker av flaske selv, men jeg syns det er så koselig å sitte med han på fanget. Tutekopp er ikke noe særlig å drikke av syns Trygve. så det er flaske det går på.

ORIGINAL: Perlemor til to

Trygve drikker av flaske selv, men jeg syns det er så koselig å sitte med han på fanget. Tutekopp er ikke noe særlig å drikke av syns Trygve. så det er flaske det går på.

helt likt som hær..

Robin klarer oxo å drikke fra faske selv, men ikke alltid han gidder. og han skjønner ikke at han må bikke hode litt bakover... hehe..

Hun prøver å drikke selv fra tutekopp, men tror ikke hun har skjønt at hun må holde koppen opp for at det skal komme noe ut, så da må hun nok ha hjelp.
Flaske har hun fått så lite fra, at det vet jeg ikke om hun klarer...

Back
Topp