Drikker barna dine tran?

Nei og nei, her går det i Sanasol til snuppa og mann, mens vi er flinke til å spise masse laks og makrell i tomat ;-)

Nei,vi spiser masse fisk, så vi får i oss nok omega ;)

Nei, hun får d-vitamindråper og jeg tar omega 3-kapsler.

Ja det gjør vi:)
Jeg måtte bli flink i fjor pga d vitamin mangel, og snuppa begynte å få for et par uker siden nå (hun er 6 uker)

Ja det gjør vi:)

Nei det gjør vi ikke. Unga tar vitaminbjørner og no Omega-3-tilskudd. Jeg tar ingenting :-)

mini startet å få tran på mandag (5 uker da), men ikke jeg og sambo. Vi spiser da fet fisk en gang i uken så får i oss endel der :)

Nei, vi har gått over til vitamindråper. Mannen og jeg tar ingenting.

Usj, nei... Har aldri klart det selv. Tar trankapsler heller.. Og mini får D-dråper :)

Snuppa får d-vitamindråper og jeg tar omega-3-kapsler ;)

Nei både meg og frøkna spyr opp igjen trankapsler så det går ikke og lillebror gulper ut alt og da mener jeg alt så det er ikke aktuelt engang.

Nei, jenta vår får D-dråper når jeg husker det og jeg tar omega og multivitamin kapsler. Passer på å spise nok fisk, chiafrø, frukt og grønt, så jeg tror ikke vi lider noen nød:)

Nei. Lillebror på 9 uker får d dråper og vi andre spiser rikelig med laks og makrell i tomat :)

Har ikke smakt tran på nærmere tjue år tror jeg... Vi begynte med tran til vesla, men pga reflux-problemer ble det oppstøt/gulping av tran non stop i etterkant, så vi gikk fort over til d-vitamin dråper til henne. Får heller prøve å innføre tran til henne på sikt. Samboer er flink til å ta tran da ;)

Nei, han vil ikke ha. Spiser geleputer med omega3 i stedet :-)

Back
Topp