Drikkeleker/staffet

nate79

Elsker forumet
Hei jenter! I need som help [8D] Noen her som har en eller to gøye drikkeleker og drikke staffeter jeg kan bruke i ett utdrikkingslag?? Blir veldig glad for tips [:D][:D]

den hørtes gøy ut!!

Jeg har vært med på mange...men elendig til å huske dem etterpå!! [&:] [;)]

Når skal du være forlover? Tror det finnes bøker om drikkeleker!!

til lørdag [&:] Men begynner å komme i orden

Du har den gode gamle med å sprette en mynt oppi et glass da! [:)]

Lykke til imorgen!!!
Håper du har planen klar og at mange folk dukker opp!!!! [:)]

Takk for det, det gikk greit i går.. Vi var bare 8 stk men skulle egentlig vært 11 men plutselig så var det noen ikke kunne komme alikavel og ei jeg aldri fikk tak i igjen[:-].. Blir litt irritert når de har sagt ja også plutselig så kommer de ikke alikavel.. såe går i minus pga det og det er kjipt.. Men men håper hun ble fornøyd virket sånn[:D]

Ja det er innmari kjipt å ikke si fra. Alle kan jo ha et eller annet som inntreffer slik at man blir forhindret, men det minste man kan gjøre er jo å gi beskjed! Håper du hadde det fint da i hvert fall, og at det ble vellykket uansett [:)]

Hun var kjempe fornøyd så da er jeg kjempe glad [:D]

Husker det var sånn de 2 gangene jeg har vært forlover og... utrolig irriterende... [:@]

Men det beste er jo at bruden var fornøyd da!!!! [:)]

ORIGINAL: Søster Jordbæret

Husker det var sånn de 2 gangene jeg har vært forlover og... utrolig irriterende... [:@]

Men det beste er jo at bruden var fornøyd da!!!! [:)]

Om det er også respetløst syns jeg[:'(] Ja absolutt, hun var kjempe fornøyd så da er jeg veldig glad!!

Back
Topp