"Drikkelek" (forumlek)

Status
Stengt for ytterligere svar.

Tutdelafrut

Tutdelafrut
*MIA*
Hei !

Syns disse lekene som går rundt er litt morsomme. Så tenkte å lage en til!
En snill variant av en drikkelek.
Jeg starter med å si en Drikk.
Din jobb er å si en drikk som starter med den siste bokstaven i den drikken som ble lagt ut sist. Kan være en drikk generelt eller navnet på en drikk/drink =D

Jeg starter!

Brus!

Hei !

Syns disse lekene som går rundt er litt morsomme. Så tenkte å lage en til!
En snill variant av en drikkelek.
Jeg starter med å si en Drikk.
Din jobb er å si en drikk som starter med den siste bokstaven i den drikken som ble lagt ut sist. Kan være en drikk generelt eller navnet på en drikk/drink =D

Jeg starter!

Brus!

Sureføtter (drink)

Rusbrus :p

Venter på et lite nurk i februar ♥

Utdrag fra forumsreglene http://forum.babyverden.no/help/terms

Spamming

Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming. Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler. Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp