Drikkekopper

Nala

Elsker forumet
Min lille knupp har jo ikke drukket så mye av flaske i sitt liv, siden jeg ammer ham. Så han er ikke så innmari god på dette med å suge til seg noe fra en tut. Og jeg synes disse dryppfrie koppene er veldig vanskelige å få noe ut av? [8|] Jeg synes jo det er tungt å få noe ut selv av enkelte av dem... Vi har nå prøvd tre typer, men det jeg har endt opp med er å ta ut ventilen av Avent-koppen og la ham drikke av den. Han elsker det jo! [:D] Så får jeg heller tåle litt søl foreløpig...

Hva gjør dere? [8|]

(Han drikker forøvrig litt vann av glass også, mens jeg holder da)

ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Sunniva drikker for det meste av flaska, glemmer den drikkekoppen jeg, men hu klarer å drikke av den også[:)] Men du kan jo sette en sånn avent flaskesmokk på den avent drikkekoppen da[:)]

Han synes det er mest morsomt å bite i den flaskesmokken nå, han... [8D][:)] Men takk for forslaget! [:D]

ORIGINAL: Nala

Min lille knupp har jo ikke drukket så mye av flaske i sitt liv, siden jeg ammer ham. Så han er ikke så innmari god på dette med å suge til seg noe fra en tut. Og jeg synes disse dryppfrie koppene er veldig vanskelige å få noe ut av? [8|] Jeg synes jo det er tungt å få noe ut selv av enkelte av dem... Vi har nå prøvd tre typer, men det jeg har endt opp med er å ta ut ventilen av Avent-koppen og la ham drikke av den. Han elsker det jo! [:D] Så får jeg heller tåle litt søl foreløpig...

Hva gjør dere? [8|]

Så lurt!! Æ får ikke Sindre t å drekk av drikkekopp, men kanskje æ ska prøv d samme som dæ!! [;)]

ORIGINAL: Kavring1

tindra drikker av avent kopp med ventilen på[;)]

Ane også [:)]

Filip har heller ikke vært så begeistret av flasken, siden jeg også ammer han. Bruker avent sin tutekopp 6 mnd, og han er kjempeflink til å drikke av den. Så kjekt å slippe griset.

Hva gjør dere? [8|]

Det samme her. Må ta ut ventilen. Minien min har aldri likt å jobbe for maten. Da jeg ammet strømmet melken ut til han og han vil at slik skal det være med koppen også[:D]

Vilde Marie har aventkoppene hun, men gun er jo så godt som oppfostret på flaske da ...

ORIGINAL: babygirl81

ORIGINAL: Kavring1

tindra drikker av avent kopp med ventilen på[;)]

Thea Elise også[:)] 

Ser det er flere enn meg med det samme "problemet". [:D]  Jeg pleier å la ham drikke litt av aventkoppen uten ventil først, og så setter jeg den på etterhvert i håp om at han skal skjønne trikset... [8D] Det kommer vel, får jeg håpe. [:D]

Ser det er flere enn meg med det samme "problemet". [:D]  Jeg pleier å la ham drikke litt av aventkoppen uten ventil først, og så setter jeg den på etterhvert i håp om at han skal skjønne trikset... [8D] Det kommer vel, får jeg håpe. [:D]

Jeg sleit også med å få henne til å drikke av aventen selv om hun har vokst opp på flaske...
Tok ut ventilen og prøvde med den innimellom og plutselig skjønte hun det!
Har også NUK-kopp og den virker lettere å drikke av.

vi har nuk sin tutkopp. Den klarer han fint, men han tar ikke etter koppen eller flaska.

den første koppen jeg kjøpte var bornfree sin.den er så myk i tuten og en veldig god tilvennings kopp sa de.jeg kjøpte den på en barneutstyrs forretning.

ORIGINAL: smyga

den første koppen jeg kjøpte var bornfree sin.den er så myk i tuten og en veldig god tilvennings kopp sa de.jeg kjøpte den på en barneutstyrs forretning.

Den har jeg ikke vært borte i... [8|] Vi har en avent-kopp, en bambino og en Tommy-Tippee (eller hva den heter...). De to siste synes faktisk jeg det er litt vanskelig å få noe ut av selv... [8D]

Den har jeg ikke vært borte i... [8|] Vi har en avent-kopp, en bambino og en Tommy-Tippee (eller hva den heter...). De to siste synes faktisk jeg det er litt vanskelig å få noe ut av selv... [8D]

[:D][;)]
jeg likte den hvertfall veldig godt,men den kan lekke litt etterhvert om de biter på den[;)]men jeg har bare vann oppi,så d gjør ikke noe ennå[;)]men den var så myk og go..kostet 89 om jeg ikke tar helt feil[8|]

[:D][;)]
jeg likte den hvertfall veldig godt,men den kan lekke litt etterhvert om de biter på den[;)]men jeg har bare vann oppi,så d gjør ikke noe ennå[;)]men den var så myk og go..kostet 89 om jeg ikke tar helt feil[8|]

Kanskje jeg skal gi den et forsøk. [:)]

Jeg startet med de to de har på Ikea, en grønn vanlig og en svart pingvin. Det gikk veldig bra. Nå drikker han både fra disse, vanlig glass, samt fra en aventflaske som man bare suger ut væske fra. Ikke de man biter på i tillegg. De skjønte Isak ingenting av[&:]

even har drokke fra aventkopp m ventil siden han var 7mnd... og når han var omkring 8mndr skulle jeg teste om han fikk til å bruke sugerør sånn at han kunne tjuvlåne litt 
 sånn nestle' pærejuice hos søstra engang i blandt.. han tok teknikken med engang heldigvis.

Back
Topp