Drikkeflaske

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Kan noen anbefale en drikkeflaske til en toåring? Skal ha den i bhg når de går på tur, må være en som ikke søler. :)

Kan varmt anbefale Camelbak drikkeflasker som jeg har vunnet her på babyverden fra barerips.no. :)
Lekker ikke, og er med både i ryggsekk og på fotballtrening.

Så flott å høre du er fornøyd :D Nå ble jeg glad :D

Jeg anbefaller også de drikkeflaskene. Kjøpte til mine i sommer og de blir brukt hver dag. Lekker ikke og er gode å drikke av

Contigo.
Camelbak funker en stund, men etter å ha vært i bruk en stund lekker den som en sil. Eldste sin holdt i 6 mnd til bruk på skolen.

Contigo.
Camelbak funker en stund, men etter å ha vært i bruk en stund lekker den som en sil. Eldste sin holdt i 6 mnd til bruk på skolen.
Om ungene putter fingrene ned i tuten slik at silikontuten sprekker så vil den lekke. Man får kjøpt nye tuter på blandt annet barnas hus. Koser ca 100 kroner for 4 nye tuter om jeg ikke husker feil. Ingen drikkeflasker varer evig, men de flaskene her er geniale og fine for unger.

Om ungene putter fingrene ned i tuten slik at silikontuten sprekker så vil den lekke. Man får kjøpt nye tuter på blandt annet barnas hus. Koser ca 100 kroner for 4 nye tuter om jeg ikke husker feil. Ingen drikkeflasker varer evig, men de flaskene her er geniale og fine for unger.
Tuten var ikke problemet. Det var selve lokket som lakk.

Både jeg og mini har camelbak, kommer til å kjøpe det til mageboeren etterhvert også.

Contigo :)
Valgt den framfor camelback fordi den trenger man ikke bite i.

Back
Topp