Drikkeflaske til barn

Chawa

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Noen som har tips til drikkeflaske som minner om Contigo/Camelbak men som ikke har myk tut? Toåringen ødelegger munnstykket, og vi får henne ikke til å drikke uten å bruke tenner. Lurer på om det finnes noe alternativ, slik at vi kan skåne de flaskene som er igjen til hun har sluttet å bite?
 
Noen som har tips til drikkeflaske som minner om Contigo/Camelbak men som ikke har myk tut? Toåringen ødelegger munnstykket, og vi får henne ikke til å drikke uten å bruke tenner. Lurer på om det finnes noe alternativ, slik at vi kan skåne de flaskene som er igjen til hun har sluttet å bite?
Bestill flere tupper til camelbak :)
 
Takk for tips :happy: finnes det slike deler til Contigo òg, eller er det kun Camelbak som har slike?
 
Noen som har tips til drikkeflaske som minner om Contigo/Camelbak men som ikke har myk tut? Toåringen ødelegger munnstykket, og vi får henne ikke til å drikke uten å bruke tenner. Lurer på om det finnes noe alternativ, slik at vi kan skåne de flaskene som er igjen til hun har sluttet å bite?

Sjekk ut Blafre sine flasker :)

https://www.smaarolling.no/products...MxGB5NxQOWZ9ZBORQbQyKtT5wSkacKuhoChvsQAvD_BwE

Eneste minus er at selve flasken får litt bulker og bildet flasser litt om man bruker den i oppvaskmaskin men det har ikke noe å si for bruker, det er mer kosmetisk. Ellers kjempefornøyd :)
 
Jeg og skulle si blafre, veldig fornøyd med de og bruker de til meg selv også. Toåringen har med vippetut, mens jeg foretrekker skrukork selv.

Obs på at du må bestille sugerørene inni separat. Men syns de er veldig kjekke pga de to størrelsene de kommer i.
 
Sjekk ut Blafre sine flasker :)

https://www.smaarolling.no/products...MxGB5NxQOWZ9ZBORQbQyKtT5wSkacKuhoChvsQAvD_BwE

Eneste minus er at selve flasken får litt bulker og bildet flasser litt om man bruker den i oppvaskmaskin men det har ikke noe å si for bruker, det er mer kosmetisk. Ellers kjempefornøyd :)
Tusen takk for tips :love7 Dette tror jeg er midt i blinken akkurat nå, så kan jeg spare reservedelene på Camelbaken til hun skjønner at hun ikke trenger tenner for å drikke :hilarious:
 
Back
Topp