Heisann
Jeg drikker stort sett vann, men innimellom får en jo lyst på noe med smak i/på..
Men jeg vil ikke ha lettprodukter grunnet aspartan og mye kunstige tilsetninger, drikker heller ikke noe med kullsyre da jeg hikker sånn av det
Finner ikke saft i butikken som inneholder vanlig sukker lengre..
Noen kloke tips?
Jeg drikker stort sett vann, men innimellom får en jo lyst på noe med smak i/på..
Men jeg vil ikke ha lettprodukter grunnet aspartan og mye kunstige tilsetninger, drikker heller ikke noe med kullsyre da jeg hikker sånn av det
Finner ikke saft i butikken som inneholder vanlig sukker lengre..
Noen kloke tips?