Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iste har jeg aldri klart å lære meg å likeJeg synes det var godt med vitaminvann som mannen kom hjem med fra butikken. Og iste med fersken,den uten sukker tilsatt. Jeg drikker det med god samvittighet med tanke på koffein. Er mye mindre i te enn kaffe.

Lurt! Skal be mannen om å kjøpe!Druejuice er knallgodt!
Nei, det er selve te-smaken jeg sliter med. Og så tåler jeg ikke sitrus, så får ikke smakt alle typene hellerIsvann med agurkskiver
Iste finnes jo i mange varianter, jeg liker best sitron. Liker du ingen av dem? Tenker du hadde hatt godt av litt sukkerholdig drikke![]()

Så finnes det jo en del safttyper og, med sukker, men hvilke du liker av det vet jeg jo ikke.Nei, det er selve te-smaken jeg sliter med. Og så tåler jeg ikke sitrus, så får ikke smakt alle typene heller
Men isvann med agurk var lurt!
Ja, legene sier jeg skal få i meg hva som helst med næring, om det så er rent sukker.
Drikker litt saft, men det er ikke helt friskt nok. Men prøver å få litt saft (med sukker) i meg nettopp pga sukkeretSå finnes det jo en del safttyper og, med sukker, men hvilke du liker av det vet jeg jo ikke.

Iste har jeg aldri klart å lære meg å like
Kanskje prøve vitaminvann
Lurt! Skal be mannen om å kjøpe!