Drikke

Seawave

Elsker forumet
Forslag til frisk drikke uten sitrus, eple eller kullsyre? :facepalm:
Drikker isvann og ananasjuice, men trenger noe mer å veksle mellom...

Jeg synes det var godt med vitaminvann som mannen kom hjem med fra butikken. Og iste med fersken,den uten sukker tilsatt. Jeg drikker det med god samvittighet med tanke på koffein. Er mye mindre i te enn kaffe.

Jeg synes det var godt med vitaminvann som mannen kom hjem med fra butikken. Og iste med fersken,den uten sukker tilsatt. Jeg drikker det med god samvittighet med tanke på koffein. Er mye mindre i te enn kaffe.
Iste har jeg aldri klart å lære meg å like :facepalm:
Kanskje prøve vitaminvann:)

Druejuice er knallgodt!
Lurt! Skal be mannen om å kjøpe!

Isvann med agurkskiver :)
Iste finnes jo i mange varianter, jeg liker best sitron. Liker du ingen av dem? Tenker du hadde hatt godt av litt sukkerholdig drikke :)

Isvann med agurkskiver :)
Iste finnes jo i mange varianter, jeg liker best sitron. Liker du ingen av dem? Tenker du hadde hatt godt av litt sukkerholdig drikke :)
Nei, det er selve te-smaken jeg sliter med. Og så tåler jeg ikke sitrus, så får ikke smakt alle typene heller :banghead:
Men isvann med agurk var lurt! :rolleyes:
Ja, legene sier jeg skal få i meg hva som helst med næring, om det så er rent sukker.

Nei, det er selve te-smaken jeg sliter med. Og så tåler jeg ikke sitrus, så får ikke smakt alle typene heller :banghead:
Men isvann med agurk var lurt! :rolleyes:
Ja, legene sier jeg skal få i meg hva som helst med næring, om det så er rent sukker.
Så finnes det jo en del safttyper og, med sukker, men hvilke du liker av det vet jeg jo ikke.

Her har jeg fått helt dilla på vanlig husholdningssaft fra lerum. Også den fra rema 1000. Går gjerne over til saft på ettermiddagen når jeg er lei av å drikke isvann :hilarious:

Drikker ulike typer saft, med og uten sukker. Men MÅ ha isbiter oppi, ellers er det kvalmende :wacky:

Iskald svak blåbærsaft :D

Røyse har en del gode drikker, min favoritt er Røyse sin jordbærdrikk, den er kanskje i søteste laget når du er kvalm, men de har mange friskere varianter og, med eple, rabarbra, solbær osv ;) Hvis du får tak i det der du er da, jeg kom plutselig på at de er vel ikke i hele landet ;)
https://roysepresseri.no/vare-produkter/

Back
Topp