Drikke

Ega

Flørter med forumet
Assistert-jentene
Sensommerbarna 2019
Hva drikker dere nå til tider? Eg e veldig glad i te og kaffe i blant. Har kjøpt koffeinfri kaffe. Men finner ikke koffeinfri svart te. Altså.. eg fant det.. kusmi te. Det koster 199;- og porto fra Oslo er 191;- :banghead: tror eg står over.
Ellers er det mye vann.. har dere noen tips eller fant en butikk med koffeinfri te/ kaffe?:angelic:
 
Hvor bor du? I de fleste spesialforretninger for kaffe og te kan du kjøpe koffeinfri svart te i løsvekt.
 
  • Liker
Reactions: Ega
Drikker egentlig bare vann og fun light saft for tiden. Ingenting smaker liksom noe godt... Men typ helsekostbutikker burde vel ha noe koffeinfri te?
 
  • Liker
Reactions: Ega
Men finner ikke koffeinfri svart te. Altså.. eg fant det.. kusmi te. Det koster 199;- og porto fra Oslo er 191;- :banghead:

Jeg kan da kjøpe til deg å sende evn hvis du finner ut at du vil ha det... kostet da ikke 191kr i porto å få sendt litt te :bored::happy:
 
Går i cola her. Er så ufattelig kvalm nå. Men kan drikke med koffein når man er gravid men bare passe på mengden. Er vel ikke mye i te? Kjenner til flere som har fått beskjed om at energi drink er greit men da kun 1, var vei med mine i 2013 og 2016 men de jeg prater med nå fikk i 2018. Mye har endret seg mellom mine barn.
 
  • Liker
Reactions: Ega
Liker du andre teer?
Neeei... Helst svart... Har hjemme både grønne og camomile men liker best svart.
Så har jo eg en gladnyhet for meg sjølv, kanskje for noen andre òg :excited001 har vært en tur på shoppesenteret og i naturkost (eller var det helsekost :think005 gravidhjerne) var det koffeinfri Twinings Earl Grey. 139,- for 50 teposer. Er så glad.
Når man våkner 5:15. Så blir det dagen litt lang. Og 2 kopp kaffe går mens er på jobb. Eller en vanlig te. Sliter mest hva å drikke om ettermidag/ kveld. Men da har eg det nå :talk017
 
Går i cola her. Er så ufattelig kvalm nå. Men kan drikke med koffein når man er gravid men bare passe på mengden. Er vel ikke mye i te?


Det som eg har hørt om anbefalt mengde med koffein inntak er 1-2 kopp kaffe eller te :scratch kan ikke si noe om cola eller energy drink siden eg drikker ikke de.
Eg var bare heeeelt sikkert at det finns en svart koffeinfri te så håpet noen her kunne hjelpe meg å finne den :notworthy
 
Jeg kan da kjøpe til deg å sende evn hvis du finner ut at du vil ha det... kostet da ikke 191kr i porto å få sendt litt te :bored::happy:
Takk, det var gratis om det ble hentet i Oslo. Men nå har jeg fått tips og fått kjøpt en te i helsekost butikk .xsmile5
 
Kjøpte koffeinfri twinnings earl grey på meny :)
Men drikker stort sett bare vann for tiden, eneste som frister..
 
  • Liker
Reactions: Ega
Drikker for d meste vann og zero saft med bringebær eller ananas smak. Ellers litt cola zero og melk :p
 
Det varierer litt, akkurat nå drikker jeg melk eller 50/50 appelsinjuice og kulturmelk. Kaffe og vann på jobb. Blir noen ganger kvalm av vann, så hender jeg kjøper med meg farris til jobb.
 
Jeg er alt for dårlig til å drikke, og det har jeg alltid vært litt dårlig til. Men nå går det mest i vann som jeg ikke er noe særlig glad i, og melk - det er det eneste som går ned. Eventuelt så kan det funke med ett glass cola til middagen - men det er langt fra hver dag.
 
Tips ang melk, fastlegen min sa at det er lurt å gå over til den grønne pakningen siden det er tilsett ekstra D vitamin i de ;)
 
Her går det stort sett bare i isvann :joyful: gikk fra å drikke masse cola hver eneste dag til å slutte på dagen. Takler ikke den søte smaken lenger :wideyed: hender jeg får i meg litt siesta en gang i blant :)
 
Back
Topp