Drikke

Drikker mest iste, lemonade og vann [emoji4] klarer ikke noe med kullsyre. Noen som vet hvor mye koffein det er i pfanner iste med fersken per liter? [emoji4]

Appelsinjuice, bringebærsaft og kjøpevann (orker ikke smaken av springvann plutselig):)

Drikker mest iste, lemonade og vann [emoji4] klarer ikke noe med kullsyre. Noen som vet hvor mye koffein det er i pfanner iste med fersken per liter? [emoji4]
Jeg tror Tine iste er mest tesmak og ikke så mye virkelig te, så jeg har gått ut i fra lite koffein. Prøv å google din type, ofte har de veldig oversiktlig næringsinnholdliste på nett. Jeg eksker iste, men har ikke klart det siste uka...

Noen gode smoothieoppskrifter forresten?

Jeg brukte å drikke en proteinrik en med Kesam, men tror den blir for mektig nå. Kan grave fram oppskrifta hvis noen vil ha den.

Appelsinjuice med fruktkjøtt, funlight appelsin. Klarer ikke kullsyre[emoji21]
Og melk med OBOY

Appelsinjuice <3
Cola Zero (jeg liker ikke zero en gang, men har sykt lyst på kullsyre drikker til tider, og vi har noen flasker stående etter jul så da tar jeg ansvar for å tømme dem xD)
Powerade, den blå <3

Jeg blir dårlig av vanlig vann, må drikke det veeeeeldig sakte for ikke å brekke meg.
Men har jeg litt sitron oppifunker det <3 Så jeg prøver å drikke mye sitronvann

Det går mest i vann. Ellers litt cola, te med ingefær, utvannet eplejuice og melk :)

Cola, lemonade, vann og eplejuice :)

Back
Topp