Drikke?

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
Hva slags drikke drikker dere, i tillegg til vann?

Her går det i appelsinjuice, vann med sitroner og solo super. :)

Kun vann her, ikke noe annet som frister..

Mest vann, men har hatt litt fun light en sjelden gang :-)

Idag har jeg vært på tur så har drukket litt brus og smootie, men var ikke noe godt nå :-P

Stort sett vann, litt Pepsi Max/cola zero.. Kjøpte julebrus og tok et glass, men fant ut at det var ikke godt lengre(!!!!!) :o

Vann, Farris, Frukt-te, koffeinfri kaffe av og til og appelsinjuice :-)

vann - og kjøpte en mango-eple juice idag. Var så tørst før vi var komt hjem at jeg måtte drikke fra kartongen. Men syntes egentlig det var for søtt. så er ikke helt glad i det som er søtt nå kjenner jeg. Men kaffi er fortsatt godt. Men tipper det ikke frister lenger om noen uker.

Te! Jeg elsker te! Og pepsimax/colazero, og vann. Skal trappe ned maxbruken fra uka.. Ikke bra.

Takk for mer inspirasjon! :P

Drikker stort sett vann på jobb og en-to kopper fruktte. Etter jobb blir det litt sukkerfri saft. Periodevis smoothie.

Drikker stort sett vann på jobb og en-to kopper fruktte. Etter jobb blir det litt sukkerfri saft. Periodevis smoothie.
Smoothie hørtes egentlig veldig godt ut. :)

Drikke med eple :p må være sur

Drikker masse vann. Før jeg ble gravid drakk jeg lite vann. Merker jeg er veldig tørst nå om dagen. Også litt kaffe (prøver å trappe ned til Max 2 kopper), melk og av og til sjokolademelk :)

Back
Topp