Drikke

Inga80

Elsker forumet
Jeg blir så frustrert! Det eneste jeg greier å drikke nå er iiiiiiskaldt vann med isbiter i. Ser for meg at jeg blir lei hvis det skal være sånn helt til mars :-/ Vanligvis er jeg glad i juice, øl/munkholm og cola, men alt det smaker fælt nå. Blir faktisk kvalm bare av å tenke på det :-( Flere som sliter med det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt samme problemet her! Vann er alt jeg vil ha egentlig.. Men drikker appelsinuice hver morgen.....

Jeg drakk mest lunka vann før.. men nå synes jeg ikke det smaker noe særlig godt...

Litt samme problemet her! Vann er alt jeg vil ha egentlig.. Men drikker appelsinuice hver morgen.....
Drakk litt appelsinjuice i en periode jeg også, men etter at den hadde kommet i retur noen ganger greide jeg ikke smaken mer :-(

Æ kan drikke det meste egentlig:) Men helst nokka som ikke smake for mye, eller med kullsyre. Da får æ luft smerta i magen:)

Drakk litt appelsinjuice i en periode jeg også, men etter at den hadde kommet i retur noen ganger greide jeg ikke smaken mer :-(

ahhh, nei da er d litt værre !!!! Det roer seg nok snart.... :) og man får mat og drikke lyst igjen ;)

ahhh, nei da er d litt værre !!!! Det roer seg nok snart.... :) og man får mat og drikke lyst igjen ;)
Tør ikke helt å tro det ettersom jeg har opplevd å være kvalm helt fram til fødsel :-( Var ingen hjelp å få fra lege eller jordmor. Begge sa hele tiden at det ville gå over snart. Gikk ned mange kg og slet i lang tid etter fødselen :-(

Pleier å være flink å drikke vann.. men har nok vært litt sløv nå i varmen dessverre og gått mer i sukkerholdige drikker :/

Tør ikke helt å tro det ettersom jeg har opplevd å være kvalm helt fram til fødsel :-( Var ingen hjelp å få fra lege eller jordmor. Begge sa hele tiden at det ville gå over snart. Gikk ned mange kg og slet i lang tid etter fødselen :-(

Uff håper du blir bedre denne gangen:)

♡02.03.2015♡

Iste el god eplejuice går lett ned. Ikke så mye annet

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Klarer kunn vann, saft og juice. Alt måååå være iskaldt! :)

Jeg blir så frustrert! Det eneste jeg greier å drikke nå er iiiiiiskaldt vann med isbiter i. Ser for meg at jeg blir lei hvis det skal være sånn helt til mars :-/ Vanligvis er jeg glad i juice, øl/munkholm og cola, men alt det smaker fælt nå. Blir faktisk kvalm bare av å tenke på det :-( Flere som sliter med det?

Samme her!!! Og det som er mest irriterende er at vi ikke får ordentlig kaldt vann i springen på jobb! Jeg må ha det slik at det dugger utenpå glasset :p blir til at jeg setter vannflasker i kjøleskapet der.

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Nest vann her og, men kan drikke annet om jeg vil. Vannet må derimot være iiiiskaldt! Tror jeg fikk litt avsmak av kunkent flaskevann i syden. Og kokosvann, det gir jeg ikke min værste fiende! Elsket det før, men jeg kommer aldri til å drikke det igjen! (Føles slik ihvertfall)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

*sniker fra januar*
Jeg er 15+4 nå, her også er det, og har vert, kun vann som har frista.. Men for å ikke bli så lei, kjøp deg to saftflasker med lite/ingen sukker i, og bland i litt saft i glasset så du får litt smak vertfall :) her går det i villbringebær og nektarin/peach, sånn ca en smak annenhver dag :)

❤️25.1.15❤️

*sniker fra januar*
Jeg er 15+4 nå, her også er det, og har vert, kun vann som har frista.. Men for å ikke bli så lei, kjøp deg to saftflasker med lite/ingen sukker i, og bland i litt saft i glasset så du får litt smak vertfall :) her går det i villbringebær og nektarin/peach, sånn ca en smak annenhver dag :)

❤️25.1.15❤️
Har prøvd alt mulig for å få litt smak på vannet, men ingenting smaker godt :-( Trøster meg med at det er bra i forhold til vekta da :-)

Klarer kun vann jeg og. Eller vann med kullsyre. Saft innimellom. Men ingenting av brus. Lysten på brus er helt borte, noe som i grunn er veldig bra :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Isvann her også. Før elsket jeg vann med kullsyre, nå klarer jeg det ikke. Brus etc. har jeg aldri vært spesielt glad i. I helga drakk jeg friskpresset appelsinjuice, og det var godt. Ellers var jeg på fest - med isvann ...

Back
Topp