Drikke?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva drikker dere?
Jeg drikker masse juice!
Ananasjuice og appelsinjuice! Veldig godt, og masse vitaminer! :-)

Det frister ikke med så mye annet.
Og kaffe drikker jeg ikke fra før.

Hva drikker dere?

Bare jeg som drikker juice her? Hi hi! :-)
Brus drikker jeg veldig sjelden ellers også.
Juice og melk derimot, drikker jeg masse av! :-)
Flinke som drikker vann da! :-)

VANN! Og juice! Appelsin, eple og tropisk!

Blitt veldig glad i eplejuice! Er forresten helt hekta på epler også til tider!

Appelsin og eple juice.
Cola light
Prøver å drikke mer vann
En til to kopper kaffe om morgen

Vann, juice, litt pepsi max og en kopp te nå og da :)

Helst vann det går i.
det er ikke godt med noe annet når kvalmen og halsbrannen tar over hverdagen min.

jeg har også fått helt dilla på eplejuice! Kan lett drikke en kartong om dagen xsmile3 Jeg skulle absolutt vært fkinkerr tilå drikke vann, men jeg syns ikke det er godt, så får prøve med litt sitrondråper i xsmile3

aller mest vann. Nede i ca en kopp kaffe om dagen. Jeg er også veldig glad i eplejuice om dagen, som et par andre skriver :-) Og så har jeg økt lyst på brus. Sprite sero/cola light . Og koffeinfrie frukt-teer på kvelden. Til frokost i morgen har jeg kjøpt en dyr juice, med jordbær og appelsin! Mmm :-)

Masse vann, litt appelsinjuice, og litt for mye kaffe... men av erfaring smaker ikke kaffe noe særlig etter uke 6, så det ordner seg nok av seg selv ;)

Jeg drikker mest vann. Til lunsjen drikker jeg gjerne en kopp te, og av og til tar jeg meg et glass saft. Det er godt med juice også, men det er litt sterkt for magen min. Bortsett fra den ene koppen med te holder jeg meg unna koffein, siden jeg blir så fryktelig svimmel og skjelven av det.

Farris og farris og eplejuice. Te til lunsj. kaffen har jeg kutta ut.

Dere som drikker ligth brus, tenker dere på at søtningstoff er dårlig for babyen? Mange allergi babyer av mammaer som drikker ligth produkter. Jeg ører ikke sltningstilsatte produkter når jeg er gravid.

se gjerne http://www.nyhetsspeilet.no/2009/06/de-skadelige-lightproduktene/

Jeg drikker også endel juice. Ellers går det mye i te, farris og vann.
Husk at det er masse sukker i juice, så ikke drikk alt for mye av det. Vitaminene er jo veldig bra, men de vitaminene vi får gjennom frukt kan også skaffes gjennom økt inntak av grønnsaker.
For tida spiser jeg masse gulrøtter. De metter og kvalmer ikke. Orker jeg det, lager jeg gjerne litt dipp til. Nam nam!

Her går det stort sett i vann, og avogtil litt koffeinfri te :)

Back
Topp