*baby.i.magen*
Flørter med forumet
Er det noen som vet hvor mye en baby på 7-8 mnd bør/skal drikke i løpet av dagen når h*n får bare fast føde.???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo. Hun får mme til hvert måltid. Men drikker ikke så veldig mye. alt fra 30-70 ml pr måltid. Hun har 4 faste måltid. Noen ganger et lite mellommåltid også. Tipper hun ligger på rundt 200-250 ml i døgnet. Hun veier 6700g, så hun "burda" vel ha drikki 600-700 ml da??Ikke sjans at jeg får i henne det. Hun har våte bleier flere ganger daglig. Men jeg synes bare det virker litt lite drikke. hmm... Å hvis jeg evt gir henne en flaske mme før måltidet så vil hun ikke ha grøt. Da drikker hun seg mett.
*Vinterbaby* skrev:Jo. Hun får mme til hvert måltid. Men drikker ikke så veldig mye. alt fra 30-70 ml pr måltid. Hun har 4 faste måltid. Noen ganger et lite mellommåltid også. Tipper hun ligger på rundt 200-250 ml i døgnet. Hun veier 6700g, så hun "burda" vel ha drikki 600-700 ml da??Ikke sjans at jeg får i henne det. Hun har våte bleier flere ganger daglig. Men jeg synes bare det virker litt lite drikke. hmm... Å hvis jeg evt gir henne en flaske mme før måltidet så vil hun ikke ha grøt. Da drikker hun seg mett.