Drikke vin i morgen?

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Ååå, mamma har lagt opp at vi skal drikke vin i morgen..! Hva skal jeg gjøre?! Hva skal jeg si?! Hun vet at jeg eeeelsker å drikke vin :eek:
 
Heheh ja den er vanskelig.
Hva med en penicilin kur og at legen har anbefalt deg å ikke drikke alkohol da?
 
Det er så vanskelig når man kommer i sånne situasjoner!

Enten forteller du det, eller så må du være kreativ og komme på en hvit løgn (som antibiotikakur).
 
Det har ikke så mye å si at man er på antibiotika da... min mamma hadde ikke kjøpt den
 
Jeg ville fortalt henne om graviditeten eller avlyst.
 
Du har planer om fjelltur/treningstur søndagsmårning å vil være i form til det..? :)
 
Siden det er mamman din tenker jeg at det ikke gjør noe å si noe.. Hun har jo vært gjennom svangerskap selv og kan jo være godt og kunne dele det med henne. Både på godt og i værstefall vondt..
 
Mammaen min har alltid fått vite om mine graviditeter nesten med en gang så tenker at det ville vært naturlig for meg å si det til henne... Hadde det vært venninner ville jeg skyldt på krise på jobb og at jeg må jobbe, eller sykdom :)
 
Jeeeg smaka på vinen og heeeeeldigvis smakte den dårlig. Snakk om flaks!! Korken må ha vært ødelagt eller noe, så begge endte opp med å drikke brus ;)
 
Jeeeg smaka på vinen og heeeeeldigvis smakte den dårlig. Snakk om flaks!! Korken må ha vært ødelagt eller noe, så begge endte opp med å drikke brus ;)
Eg var til svigerinna mi i går og eg veit at det alltid blir tilbudt alkohol. Heldigvis hadde hu kun øl og rødvin og det drikker eg ikkje ;-) slapp enkelt fra den ;-)
 
Kjenner jeg er glad jeg slipper å styre så mye med å jukse drikker osv denne gang. De fleste i vennegjengen er småbarnsforeldre så det blir lite festing, og jeg er ikke den som drikker et glass vin bare for kosen så det vil ikke være rart om jeg takker nei :)
 
Back
Topp