Ja, det går buss. Men hvor mye får man med seg når man må GÅ hjem? Fra busstasjonen liksom.Går buss dit men neida, det sunneste er jo å holde seg unna brusen. Jeg er ikke så flink fordi alt usunt er så sinnsykt billig her i Uk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det går buss. Men hvor mye får man med seg når man må GÅ hjem? Fra busstasjonen liksom.Går buss dit men neida, det sunneste er jo å holde seg unna brusen. Jeg er ikke så flink fordi alt usunt er så sinnsykt billig her i Uk
Jeg drakk hele EN monster i desember.Litt som meg og energidrikk (monster)
Ikke så veldig mye dessverre blir tungt med ett brett brusJa, det går buss. Men hvor mye får man med seg når man må GÅ hjem? Fra busstasjonen liksom.
Ja, og jeg som ikke skal bære noe særlig. Men det blir nok noen turer med mamma og pappa når det åpner, da kjører jo de.Ikke så veldig mye dessverre blir tungt med ett brett brus
Litt som meg og energidrikk (monster)
Putte i trillebag eller barnevognJa, det går buss. Men hvor mye får man med seg når man må GÅ hjem? Fra busstasjonen liksom.
Har ikke trillebag, vurderer å kjøpe. Men da må vi inn til Oslo, og det skjer ikke med det første, med mindre pappa tar en med til meg når vi kan få besøk igjen.Putte i trillebag eller barnevogn
Får hamstre litt diverse da er en del man kan spare litt påJa, og jeg som ikke skal bære noe særlig. Men det blir nok noen turer med mamma og pappa når det åpner, da kjører jo de.
Ja, det er planen.Får hamstre litt diverse da er en del man kan spare litt på
Barna sier det fint at de ikke liker vann. Man kan ikke ikke like vann fordi det ikke smaker noe men det er fryktelig kjedelig. Vi drikker fortsatt en del saft med sukker pgs barn under 3 år. Ja jeg aspartam rytter, jeg er allergisk og har en venn som har holdt på å dø flere ganger av diabetes så den anbefalingen om å ikke gi det til barn under 3 år følger jeg. Jeg tåler til en viss grad sukkerfri saft men brus så blir jeg dårlig. 3 refluks barn og oss med refluks/ halsbrann så brus bør unngås. Men er alt for lett å falle for fristelsen når man er søtsugen i stedet for å spise sjokolade. Prøver å gå ned litt selv men oga spisenekt hos han på 16 mnd så anbefalte ernæringsfysiologen at jeg ammet så lenge jeg kunne til vi fikk time hos dem. Så her må det kalorier til for å amme lengre enn vanlig. Må skjerpe når ammingen slutter.Jeg blir drittlei vann så jeg drikker saft innimellom og tenker det går helt fint.
Vann smaker noe jo, er utrolig glad i vann, men er ikke alle plasser jeg takler smaken...Barna sier det fint at de ikke liker vann. Man kan ikke ikke like vann fordi det ikke smaker noe men det er fryktelig kjedelig. Vi drikker fortsatt en del saft med sukker pgs barn under 3 år. Ja jeg aspartam rytter, jeg er allergisk og har en venn som har holdt på å dø flere ganger av diabetes så den anbefalingen om å ikke gi det til barn under 3 år følger jeg. Jeg tåler til en viss grad sukkerfri saft men brus så blir jeg dårlig. 3 refluks barn og oss med refluks/ halsbrann så brus bør unngås. Men er alt for lett å falle for fristelsen når man er søtsugen i stedet for å spise sjokolade. Prøver å gå ned litt selv men oga spisenekt hos han på 16 mnd så anbefalte ernæringsfysiologen at jeg ammet så lenge jeg kunne til vi fikk time hos dem. Så her må det kalorier til for å amme lengre enn vanlig. Må skjerpe når ammingen slutter.
VannHva pleide du å drikke til måltidene?
Det er kjemikalier og ikke vannet i seg selv. Vannet her smaker helt forferdelig og kommunen har fått pålegg av mattilsynet pga for mye kjemikalier. Men på hytta hvor vannet føres mange mil i rør, er kjempe godt og smaker ikke kjemikalier. Her kan vannet lukte som gammel kjeller innimellom og smaker deretter, til å med saften smaker rart. Men som sagt så er det kjemikalier og ikke selve vannet. Derfor smaker det jo anderledes rundt om i landet.Vann smaker noe jo, er utrolig glad i vann, men er ikke alle plasser jeg takler smaken...
Da må det jo også være lov å si at vannet smaker noe?Det er kjemikalier og ikke vannet i seg selv. Vannet her smaker helt forferdelig og kommunen har fått pålegg av mattilsynet pga for mye kjemikalier. Men på hytta hvor vannet føres mange mil i rør, er kjempe godt og smaker ikke kjemikalier. Her kan vannet lukte som gammel kjeller innimellom og smaker deretter, til å med saften smaker rart. Men som sagt så er det kjemikalier og ikke selve vannet. Derfor smaker det jo anderledes rundt om i landet.