Drikke saft??

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Er det bare noen har funnet på, el funker det faktisk å drikke saft for å få den lille til å sparke og røre på seg mer?? Har aldri prøvd det, og tør ikke helt å tror på at det skal funke :P

Dette er jo det du får beskjed om på føden, og d funker fjell hos meg!:) Drikker iskald husholdningsaft og da blir d liv i magen ; D

Hmmmm....da skal jeg gjøre det....hehe

Mener det ikke funker før litt senere, men de får jo i seg det samme som oss, så hvis vi drikker noe med sukker så blir de vel litt hypre nedi der :p

Mener det ikke funker før litt senere, men de får jo i seg det samme som oss, så hvis vi drikker noe med sukker så blir de vel litt hypre nedi der :p
Hyper baby :P Kan være som du sier, at det ikke funker før litt senere, for har ikke lagt så merke til at det blir noe mer aktivitet enda iallfall :)

Når du har følt liv hver dag,spark osv.Da kan man ta seg noe med sukker og vente på bevegelse,men ikke alltid det funker ;)Men som regel gjør det det.

Jeg fikk dette på føden en gang når jeg skulle til sjekk for lite liv med nr 2. funka som bare det. :D

Back
Topp