Hei dere!
Noen som har oversikt over eget vanninntak? Det har ikke jeg! MEN, det skal jeg prøve å få kontroll på.. ganske sikker på at jeg drikker for lite.. Sto at det kan hjelpe mot kvalme, å få i seg nok væske!
Har man dager hvor kroppen holder mer på væsken og? For i dag har jeg virkelig drukket og vært tørst, men likevel tisset mye mindre enn normalt..
Hva er deres triks for å huske å drikke vann?
Noen som har oversikt over eget vanninntak? Det har ikke jeg! MEN, det skal jeg prøve å få kontroll på.. ganske sikker på at jeg drikker for lite.. Sto at det kan hjelpe mot kvalme, å få i seg nok væske!
Har man dager hvor kroppen holder mer på væsken og? For i dag har jeg virkelig drukket og vært tørst, men likevel tisset mye mindre enn normalt..
Hva er deres triks for å huske å drikke vann?
Drikker fint 3-4 flasker av vann når jeg har den tilgjengelig!
normalt sett har jeg aldri problem med å drikke 2 l, så dette er jo unormalt meg. Men håper jeg klarer mer og mer dagene som kommer også, hadde ikke sagt nei takk til at det hadde hjulpet litt på kvalmen heller 
(ingen reklame, men det finnes nettsider, som vaktrommet og color4care, som har mange kule støttestrømper! Har brukt det mye på jobb (sykepleier) og det er ganske godt å ha på om en blir litt sliten i bena)
MEN, om jeg kombinerer drikke-app og en flaske med kaldt, fristende vann ved siden av meg, blir det jo lettere å ta den slurken med vann når appen ber om det.. eller bare uansett