Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh! Jeg får alltid kommentarer om at jeg drikker mye vann så tror jeg får i meg nok![]()
Drikker 6-7 imsdalflasker om dagen, minst![]()
Om du drikker for mye vann kan du caske ut nødvendige salter i kroppen, derfor skal man ikke ukritisk pøse på med vann. Men er en tørst så er en det, og da er det nok også greit. Men om man drikker vann uten å egentlig ville det så kan det virke mot sin hensikt.
Ja ikke sant ^^ Men det er som med så mye annet; alt med måte. Jeg har også hørt at det ikke stemmer at man bør drikke før man er tørst, men de lærde strides jo om alt så hvem vet. Jeg gidder ikke tenke så mye over det. Jeg liker vann og har som regel alltid med meg vann, men drikker etter ønske og behov.Tenk at å drikke vann kan være så innviklet...i mitt hode
![]()
Ja ikke sant ^^ Men det er som med så mye annet; alt med måte. Jeg har også hørt at det ikke stemmer at man bør drikke før man er tørst, men de lærde strides jo om alt så hvem vet. Jeg gidder ikke tenke så mye over det. Jeg liker vann og har som regel alltid med meg vann, men drikker etter ønske og behov.
Ja jeg brekker meg om jeg drikker uten å ville det! Er sykt dårlig på drikkeleker og sånt, haha!! Er bare ganske tørst hele dagenOm du drikker for mye vann kan du caske ut nødvendige salter i kroppen, derfor skal man ikke ukritisk pøse på med vann. Men er en tørst så er en det, og da er det nok også greit. Men om man drikker vann uten å egentlig ville det så kan det virke mot sin hensikt.
Samme herDrikker når jeg er tørst, det er jeg ofte![]()