Drikke morsmelken?

Marihøns

Mai <3
♡ Maibarna ♡
Desemberskatter 2016
La oss si dere er en plass hvor dere ikke har muligheten for å fryse ned morsmelken etter pumping og barnet er forsynt. Ville du helt det ut eller drikt det selv?

Jeg tror jeg ville drekt det, føles litt bortkastet å kaste det. Føles bedre å "resurkulere" det ;)

Men nå har ikke jeg født enda, så har ikke kommet opp i en slik situasjon enda ;) men sikkert andre her men erfaring eller mening :)

Jeg ville aldri drukket min egen morsmelk. Det synes jeg høres ekkelt ut, og hvorfor skulle jeg gjort det? Er ikke sånn at det havner i puppene igjen, det vil nok ikke gjøre meg mett, og det smaker vist helt forjævlig. Nei - det hadde blitt helt ut!

Jeg har lyst til å smake på melken en gang, men jeg kommer ikke til å drikke opp melken som barnet mitt ikke får i seg. :)

Jeg ville aldri drukket min egen morsmelk. Det synes jeg høres ekkelt ut, og hvorfor skulle jeg gjort det? Er ikke sånn at det havner i puppene igjen, det vil nok ikke gjøre meg mett, og det smaker vist helt forjævlig. Nei - det hadde blitt helt ut!
Hehe :D

Heller det ut da ja. Blir som supreme sier, det havner jo ikke tilbake i puppen igjen :P

Jeg føler det blir bortkasta å kaste det, men jeg har jo ikke vert der enda, så vi for se hvor tøff jeg er når det skjer ;) hehe

Jeg føler det blir bortkasta å kaste det, men jeg har jo ikke vert der enda, så vi for se hvor tøff jeg er når det skjer ;) hehe
Da må du melde i fra om hvordan det smaker da :D og om du drikker den kald eller lunken. Hehe

Jeg tror det er relativt vanlig å smake, men å drikke opp rester tror jeg ikke er vanlig. ;)

Jeg synes det høres ekkelt ut! Jeg orket ikke engang smake på min sist. Det blir bare feil... Og jeg har helt ut mye mm i vasken! Hadde en periode jeg måtte pumpe puppen mykere før vesla fikk tak (hun var liten og svak), og det gikk i vasken alt sammen ;)

Byner å bli mer og mer overbevist om å la det gå i vasken ;)

Eller pus kan få :D

Back
Topp