Drikke i dåp

Tekoppen

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Marsboere 2020
Jeg lurer på hvordan dere har gjort/gjør det med drikke i dåp/navnefest?
Har dere små eller store brusflasker? Eller kanskje noen har bokser?

Så mange spm om denne dåpen som surrer rundt i hodet mitt :eek:

Vi har alltid hatt store brusflasker :) Får det billig på Rema 1000.
+ taffelvann/farris.

Hadde både og.. Store flasker av det vi vet det går mye av ,Cola og Pepsi max, samt små av sprite, villa, solo feks..

Vi har kjøpt store flasker, også har gudinne kjempemange varianter og har kjøpt det vi liker selv hvis det skulle bli til overs

Vi kjøpte små i ulike varianter som sto i flere klynger på bordet. Men det koster jo mer da:/

Tenkte store flasker, men nå ble jeg usikker...
Kanskje penere på bordet også med små?

Vi hadde store flasker som stod på eget bord ved siden av maten. Jeg er kanskje dær, men jeg fikser ikke brusflasker på bordet :-p
(I tillegg hadde vi noen små flasker med råååsa Pink panter-brus men det var for å glede vår niese på 3år ;-) )

Skal kjøpe inn noen flasker god eplesaft som Ringi. Ellers brus og litt munkholm

Sist hadde vi mugger med vann med sitronskiver på bordene og store flasker brus ved koldtbordet.

Vi kjøpte store flasker brus, noen vanlige og noen light, og hadde vann, saft, te og kaffe ved siden av.
Mat og drikke stod på et eget bord.
(Vi hadde navnefesten hjemme da.)

Billigere å kjøpe store flasker på Spar f.eks, hvor de har 5 for 79,- :)

Vi hadde store flasker som stod på eget bord ved siden av maten. Jeg er kanskje dær, men jeg fikser ikke brusflasker på bordet :p
(I tillegg hadde vi noen små flasker med råååsa Pink panter-brus men det var for å glede vår niese på 3år ;-) )

I såfall er jeg sær også:p Klarer ikke flasker på bordet!

Store flasker som stod ved siden av maten:) syns det ødelegger pyntet litt å ha det på bordet:P hehe. Men det er veldig kjekt å ha det der da:p

Back
Topp