Drikke i barnebursdag

Min mor er avhengig av Pepsi Max, og det er noe mitt barn ikke får, men selvfølgelig vil ha [emoji19] Lurer derfor på å ikke kjøpe brus i det hele tatt, men frykter da at hun kjøper selv [emoji28]
Sikkert lurt. Du kan jo foreslå at hun drikker brusen før hun kommer. Da du ikke ønsker å lage noe situasjon for barna som ikke skal få :)
 
Vann, saft og brus.

Voksne får samme alternativ pluss kaffe evnt. Har ærlig talt ikke hatt barneselskap når de er så små at de trenger helst følge [emoji13] Tror jeg starta fra 4 år [emoji56]
 
Tenker å servere capri sonne, kaffe, saft og vann. Ikke helt bestemt meg for brus enda. Svigermor er colaholiker [emoji23] Blir kun selskap med familien, søskenbarna til T er 6 og 7, og fikk brus av svigermor i tidlig alder, så ikke helt fan av d. T vet ikke hva brus er heldigvis [emoji13]
 
Vi hadde både rød/gul saft og brus :) Noen av ungene ville ikke ha brus, så da fikk de et annet alternativ enn vann :)
 
Morsmelk? :p synes det er alt for tidlig å feire bursdag med 2-åringer! :p

Men saft i så fall.. eller vann, spør foreldrene -ikke alle gir sånt til små barn :)

Hvorfor er det fot tidlig? :)
 
Jeg hadde i hvertfall hatt samme drikke både til voksne og barn, utenom kaffi da. Kanskje hjemmelaget lemonade nå som det er så varmt også laget noen mugger med vann med sitron/melon/appelsin i?
 
Jeg hadde i hvertfall hatt samme drikke både til voksne og barn, utenom kaffi da. Kanskje hjemmelaget lemonade nå som det er så varmt også laget noen mugger med vann med sitron/melon/appelsin i?

Bra tips [emoji1316]
 
Blir brus, saft og vann her. Men er 5 åringer.
 
Vann og saft. Men det er fordi frøkna ikke drikker brus.
De fleste voksne drikker kaffe uansett.
 
Saft er både billig og enkelt. Det hadde vi da barna var små.
 
Saft, vann og juice :) Synes ikke man trenger brus jeg da
 
Back
Topp