Driiiit vondt i magen etter sex!!

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
B

Baaabyyy2018

Guest
Jeg har så vondt.. Kjennes ut som det er fra livmortappen og opp. Magen er sten hard, og jeg vrir meg av smerte..

Ble sykt kvalm og uvel også..

Kan noe si meg at jeg ikke aborterer nå fordi jeg hadde sex?

BTW, sambo har sykt stor, og den kommer laaangt inn :-// ble skikkelig redd for å miste nå.

7 uker på vei og vi har sett hjerteslag på tul <3

Du har kanskje fått kynnere. Ikke noe å bekymre seg for :)

Jeg var utrolig plaget med det hele forrige svangerskap. I utgangspunktet ikke farlig, men jeg fikk beskjed fra overlege om å avstå fra sex siden min livmorhals ble veldig påvirker og forkorter av alle kynnerne...men det var de tre siste mnd :) Du får be gubben ha sex med halve inni deg fremfor hele :P

Du har kanskje fått kynnere. Ikke noe å bekymre seg for :)

Jeg var utrolig plaget med det hele forrige svangerskap. I utgangspunktet ikke farlig, men jeg fikk beskjed fra overlege om å avstå fra sex siden min livmorhals ble veldig påvirker og forkorter av alle kynnerne...men det var de tre siste mnd :) Du får be gubben ha sex med halve inni deg fremfor hele :P

Hahahaha!! Ja, får vel gjøre noe med saken.. Droppe sex fram til uke 12! Det gjorde så vondt.

Har vondt i dag også, men ikke noe blod.. Enda.. :-/

Takk for svar :-)

Jeg syntes det var superømt med sex her om dagen. Første gang vi har turt siden jeg ble gravid, er i uke 10 nå. Men jeg tror nok det bare var tappen som var litt langt nede og jeg så heller ikke blod :)

Det er visstnok helt ufarlig å ha sex når man er gravid. Men kan jo bli ubehagelig. Her orker jeg ikke tanken på, og tror ikke mannen heller er så frista av ei kone som kaster opp og er uvel.

Back
Topp