Dreten ut

Linni

Forumet er livet
VIP

Jeg ler så jeg griner [:D][:D][:D][:D]

Ole Martin har vært "innlagt" nå siden torsdag for tømming.
Reiser inn på morningen og innigjen og kvelden.
Skulle vært ferdig i dag tidlig men siden det har kommet så mye ville de ta et døgn til.

Martin har han på fange i gangen og så roper han at han trenger hjelp.
Jeg kommer bort og der har han dritt på seg fra skritte og ned på skona

Den som må gå me den buksa igjenom hele sykehuset det er han ha ha ha ha ha [8D][8D][:D][:D]

Ja jeg vet jeg er stygge av meg som ler men klarer ikke å la vær heller [8D][8D][;)][;)]

Tenker Martin var fortvila da ja [:D]
Er vel lov til å le litt av det,man må kunne le litt i alvorlige stunder også [:)]
Men Martin lo vel ikke da [8|] [;)] Men kanskje han også kan le litt av det i ettertid? [:)] 

He he he jeg lo høyt jeg [&:][8D][;)]

Men det gjorde sykepleiren og [;)][:D]

Martin lo selv og [;)]

[:D] Godt dere så humoren i det alle 3 da!!! [:D]
Ønsker dere masse lykke til videre med Ole Martins operasjon!!!!
Stakkars gutt [:(] Han har mye smerte i vente han nå da??? Høres ikke noe godt ut det han skal gjøre [:(]
Men fra det du har fortalt før så har han jo vært gjennom en del og blitt en liten tøffing [:)]

ORIGINAL: snusken

Stakkars gutt [:(] Han har mye smerte i vente han nå da??? Høres ikke noe godt ut det han skal gjøre [:(]
Men fra det du har fortalt før så har han jo vært gjennom en del og blitt en liten tøffing [:)]

Det er heldigvis noen mnd igjen til den store.
Skal inn her i Stavanger  å ha en sånnen tømming på han før vi reiser så håper Martin har lært til da ha ha ha [:D]

Hehe .. Godt at det er noe å le av på sykehuset, da  [:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Hehe .. Godt at det er noe å le av på sykehuset, da  [:D]

Galgenhumor er fin ting[;)]

ORIGINAL: Linni

Skal inn her i Stavanger  å ha en sånnen tømming på han før vi reiser så håper Martin har lært til da ha ha ha [:D]

Ja da har han nok lært [:D]
Men hvorfor skulle Ole Martin ha en slik tømming nå hvis han ikke skal opereres?
Lurer jeg [8|] [:D]

Dreten ut
Innlogget som: Linni

ORIGINAL: Linni

Ja da har han nok lært [:D]
Men hvorfor skulle Ole Martin ha en slik tømming nå hvis han ikke skal opereres?
Lurer jeg [8|] [:D]

Bare lur du [;)]

Han har motta hatt det vær 8 mnd men nå må vi gå ned til  vær 6 mnd.
Han drikker så veldig lite og er ikke i aktivitet sånn som andre så da kommer det helt ut selv.
Derfor vi tar en igjen rett før han skal operer er for at han ikke skal ha plager av dette og da.

Ga han klyx i dag her hjemme så vi slapp å reise inn og fy fa.. så mye det kom i dag og [&:]

Tror ikke den store magen min hadde fått plass til alt han har fått ut [8D]

Oi stakkars gutt [:(]
Men det er sikkert godt for han å få tømt seg også da!!!
Det er jo anbefalt for oss også det å renske opp litt innimellom men det høres så fælt ut med sånn tarmskyll [:o] [:'(]

Ja de gjør det men jeg går på do 2-3 gang vær dag så det for holde [8D]

Martin tok sånnen kur C24 heter den fytti det satte fart på systeme [;)]

Men jeg haded ikke klart å ta den må drikke olje og grepfruktjuce [:'(][:'(]

Å fysj [:'(] Det hadde ikke jeg klart å fått ned [:'(]

Back
Topp