dress...

AdelinaL

Glad i forumet
fant en helt utrolig skjønn dress til babyen idag[8D] Mørk brun med hette og ører.. var nedsatt da den var fôrt inni. men jeg har så lyst å se den på babyen min...var igjen i størrelse 56 (som blir for lite), 68, 72 og 78... kan jeg kanskje kjøpe i 68, slik at jeg kan ha den i vinter??? lurer på om andre har tenkt slik...var såååå søt[:D]

har sett masse fine vinterklea eller varme klea, men så prøva æ å tenk at æ må jo spar nåkka av kjøpinga te ungen e kommet [8D]

den er fra cubus faktisk....var på tilbud.. søt, søt, søt[:D][:D][:D]

Jeg tenker definitivt på årstid kontra størrelse på babyen.

ja, men jeg tenker jo selvfølglig på å kjøpe i størrelse slik han kan ha den når det blir vinter!

68 er rundt 6 måneder ja... vet ikke om jeg klarer la være[8D] hehe! ikke så lett når vi gleder oss så fælt[:D]

hvis du har så grævla lyst på den så må du bare kjøpe dn da[:D][:D]Jeg fant oxo noe sånt på tilbud for to mndr siden og klarte ikke å la være med å kjøpe dn til prinsen min[;)]ska sje vær lett det der med shopping t ungane asså[;)]

Jeg tenker også hvor stor ungen kommer til å være pluss en størrelse.
For gutten min var stor når han var liten.
Han var lang og brukte en størrelse større. Det gjør han fortsatt.
Han har nettopp fylt 3 og bruker 104/110 i størrelse. han er 106 cm høy.
Slik at jeg regner med at minien i magen også blir bittelitte granne stor..
Men gutten var "normal" da han ble født...3450 gr og 50 cm..

jeg tenker på årstid når jeg skal kjøpe klær, men prøver å ikke kjøpe så mye til vinteren enda, vet jo ikke hvor stor hun blir til da... kanksje jeg bommer helt så må jeg ut å shoppe igjen... ikke økonomi til det nei

Back
Topp