Dress...

Mai gull

Forelsket i forumet
Har dere klar dress eller jakke eller hva til den lille når den skal bringes hjem fra sykehuset??

eg trodde jeg hadde det..helt til de sa at hun kom til å bli liten..så jeg må kjøpe ny...[:@] Men men er jo kjempe gøy å shoppe babyting da..

så du tror det trengs en sånn vinter aktig dress??

Trenger nok ikke en vinterdress i mai, spørs hvor du bor i landet da. Men en lett foret dress er nok over sparkebukse. Jeg skal ha et strikka sett i ull til babyen jeg når vi drar hjem i fra sykehuset. Og babyteppe rundt han.[:)]

jeg har strikke jakke, lue, sokker og teppe i ull....tenker på om jeg trenger en sånn flece dress eller hva...? Har tenkt å pakke med meg strømpe bukse og en bukse....

Har en farmor som har strikket hentesettet til meg..blir sååå fint[:D]gleder meg til å kle han i det,men jeg kommer ikke til å ha noe dress..har fått en utrolig praktisk fleece pledd/pose lignende sak fra spania som er utrolig handy å ha rundt babyen på hjemturen[:)]så her blir d det,han skal ivertfall ikke fryse[;)]åså lue seff å allt annet som inkluderes..

jeg har også en sånn fin pose/teppe ting fra Spania, kjempe praktiske [:D]

ORIGINAL: Mai gull

så du tror det trengs en sånn vinter aktig dress??

nei, men ett annet hente sett da.[:D] har ett i str 56..og det ble for stort sa jm..så må kjøpe ett i 50..

okei[:)][:)] Vill jo ikke at den lille skal fryse...[:D]

Skal ha med pose og teppe..bor i bergen så man vet aldri om det er kaldt eller over varmt.. hehe så skal ha to hente sett kan man si[:D]

mamma har strikket hentesett, også får vi pakke på gutten klær under etter været! [:)]  også har mormor strikket et kjempefint teppe som han kan ha over seg!!

ja, det er jo vanskelig å vite..får bare pakke klar litt av hvert da[:D]

Nei, har det ikke klart enda. Når påsken er over tenker jeg at jeg skal ut og handle litt babytøy og gjøre meg helt ferdig. Kommer nok til å pakke bagen og handle inn det jeg trenger til sykehusoppholdet.

Jeg tror jeg har det klart.. Har et sett som min bestemor har strikket, men det kan bli for stort. Så har jeg en sån fleece posedress om det skulle bli kaldt. Bor langt nor så er store sjanser for at det er det.

Har kun en litt tynn jakke som han skal ha på seg, og pledd over. Regner ikke med at det er så veldig kaldt her [:)]

mannen min får kjøpe det som trengs etter forholdene ;-)

har dress fra hu første i eggehvit

her har mamman til bestevenninna mi strikka det nydeligste hentesettet i rosaså ska jeg ha med det limegrønne helseteppe jeg har kjøpt som jeg skal ha rundt henne[:D] i tillegg har jeg kjøpt en lignende vinterdress i tilfelle det blir en kald mai måned,bor jo på sunnmøre hihi[8D]

Tror jeg sender samboer ut på shopping mens jeg er på sykehuset. Har pakken ned noe klær, men får se ann været.

Ja,hentedressen er klar ...Det var faktisk det første babytøyet jeg kjøpte [:)] Men jeg har ikke vasket det ennå ...kvier meg liksom litt til å bli altfor klar [8D]

Back
Topp