Dress , vinter/høst ...

Har en dress fra NameIt til høsten i tillegg til regntøy fra Didrikson. Hun har en NameIt vinterdress også, som hun fikk til jul i fjor, men er usikker på om den fortsatt kommer til å passe nå til vinteren. Den er stor nok pr i dag, men hun kan fort vokse seg ut av den før vinteren så det må vi bare se an. Tenker å kjøpe dress på Polarn O Pyret hvis hun trenger ny. Hun hadde en vinterjakke derfra i fjor som vi var utrolig godt fornøyd med :)

Har Helly Hansen med for i, men vi kan ta bort foret(det er ganske tykt) så da passer den fint til høsten også. :) Har en Didriksons vinterdress som vi bruker hjemme og den er jeg også veldig fornøyd med. :)
Samme merker i regntøy, HH til barnehagebruk og Didriksons til hjemmebruk.

Appen!

Storebror har en skogstad vinterdress fra i fjor han knapt brukte, men vet ikke om den passer... burde snart prøve den.
Ellers har han en del vår/høstsett. Heldressen fra nameit, og det todelte fra kappahl; kacx (eller hvordan det skrives) og er veldig fornøyd med det.
Tror det passer fortsatt.

Frøkna har fått en reimatec vinterdress og har også vår/høstdressen fra nameit. Fikk tak i reimadressen brukt for 500,- og den så knapt brukt ut ;) Så da sparte jeg en del penger ;)

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Her har begge snuppene reima dresser som blir hoved dressen og så kjøpte jeg hver sin på ullared i sommer som de har hjemme og til skift når de andre må vaskes:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vår/høstdress til HH, er det K Shelter playsuit? Mangler overgangsdress, men kjøpte reima vinterdress på 50% i vår.

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Foreløpig så har vi lindex sin. Tror også vi har reflex som xtra-dress. Mulig det blir kjøpt en til om noen av de er for små...

på tableten

Back
Topp