Dress , vinter/høst ...

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Vilken dress er det dere skal bruke i år på barna ?! Jeg har arvet 2 name it dresser så tenkte å bruke di i år :-) har også en stormberg dress jeg kjøpte på tilbud tidligere i år men de. Er enda for stor så den må vente ;) har også en ticket to heaven dress liggende fra vinter men vet ikke om den har blitt for liten :-P

Jeg kjøpte name it på tilbud da jeg så at det var mange her på forumet som var godt fornøyd med name it :)

I barnehagen pleier de å anbefale reflex og reima.

Eldste har fått ny Reflexdress, og de to minste arver Reimadresser av hverandre :)

Kjøpte Reimadresser på tilbud i vinter til begge to. Kjøpte i tillegg Henning Solberg-dressen til eldste på tilbud til 99,- Og så har vi noen arvedresser..

Sendt fra mobilen min ♥

Jeg kjøpte HH dress til henne i fjor og den passer fortsatt så den skal hu ha.

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using BV Forum mobile app

Her bruke vi reima eller molo. Veldig fornøyd!:)

<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3

Dress fra Polarn o Pyret nå i høst. Til vinteren blir det Reima :)

Lillemor har en Reimadress, en Name It dress (tynn, ikke softshell), og et todelt helly tec sett :)

Eldste har en reimadress, en skogstad dress og et todelt reimatec sett :)

Vi har alltid brukt reima, men har nå prøvd HH og er ufattelig fornøyd. Så hun fortsetter å bruke HH parkdressen i høst.
Når vinteren kommer har vi en reimatec vinterdress i str 104 liggende som hun skal bruke. neste vinter kommer vi nok til å prøve ut HH vinterdress og, noen med erfaring?

Vi har alltid brukt reima, men har nå prøvd HH og er ufattelig fornøyd. Så hun fortsetter å bruke HH parkdressen i høst.
Når vinteren kommer har vi en reimatec vinterdress i str 104 liggende som hun skal bruke. neste vinter kommer vi nok til å prøve ut HH vinterdress og, noen med erfaring?

Synes HH er litt stiv og tung til de minste, men fra 5 år er de greie. Gode dresser. :) Fra barnehageansatt :)

Å? mener du høstdressen da? Syns den er så fin jeg:) Mye bedre enn reima.
Men vinterdressen er sikkert annerledes
Har kjempegod erfaring med HH sine vinterdresser og vår-/høstdresser. Synes de er mye bedre enn Reimatec som ikke tåler noe som helst. De revner jo bare guttungen ser på den ;). Aller mest fornøyd er vi med PoP sine dresser. De tåler virkelig en støyt, er vanntette akkurat som Reima og har kjempegod passform.

har vår/høstdress fra Helly Hansen. Prøvde den for første gang iår og elsker den...Har ei som leker veldig røft og sliter ut alt sv klær, men denne er utrolig slitesterk og ser fortsatt ny ut :D til vinteren har vi bergans og reima :)

Back
Topp