Dress i boks!

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Vi var i Haugesund idag, og fikk kjøpt konfirmasjonsdresser til konfirmantbroremannene, og samtidig så kjøpte vi dress til mannen, som skal brukes til konfirmasjoner og bryllup. Jeg fikk også mannen til å prøve vest til dressen. Dette prøvde han til en koksgrå dress, og dette var situasjonen der jeg fikk mitt første, ekte bridezillautbrudd!:P

Brødrene mine og pappa sto og maste om hvor lite fint det var med den vesten, og offet og akket seg.. Så sa mamma at det passet kanskje ikke helt, og da sa pappa "Ser du, moren din liker den ikke hun heller.." derav jeg sa fra, i et passelig volum, at sist JEG sjekket, så var det JEG som skulle gifte meg med mannen min, og IKKE mamma. Og der fikk mannen fint føye seg, for SLIK ble det nemlig!

Mannen fikk så på seg en svart dress, der vesten kom mye bedre til sin rett. Da kunne både pappa, brødre og mamma si seg enig i at jo, det var jo litt fint (JEG FIKK RETT!), og han var finere i svart dress, det blir jo mer formelt også, med vest inni:)

Så da er dressen i boks! Mangler skjorte, slips og vest, for vi skal se andre steder, men mine foreldre kjøpte i alle fall dressen, siden min kjole kostet så lite (snille mamman og pappan min!!).. Vi skal betale igjen for halve dressen (den kostet nesten 6000 kroner..O.o), som ble en svart, klassisk cavaliere, NYDELIG dress!

Vest til dress er snadder! Mannen hadde også svart dress med tilhørende vest og smalstripete slips i hvitt, svart og gyldent. Han har aldri vært så handsome

Hvor i Haugesund var dere og kjøpte da?

FrkPedersen skrev:
Vest til dress er snadder! Mannen hadde også svart dress med tilhørende vest og smalstripete slips i hvitt, svart og gyldent. Han har aldri vært så handsome

Hvor i Haugesund var dere og kjøpte da?

Lie i gågata

Back
Topp