Dresden

Morellskatten

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Septemberhjertene 2018
Du er rett og slett drivende dyktig til å skrive! Jeg gidder vanligvis ikke å lese blogger - alle hander om det samme, og det blir kjedelig å lese i lengden (og forsåvidt også på kort sikt [8D])...
Men din blogg viser så masse av hvem du er, du er så ÆRLIG!! [:D] Du skriver ikke noe om den fine lysekronen du har kjøpt eller de søte tøflene til Neo... Du skriver om ting som betyr noe, ekte ting, og du skriver så BRA!

Jeg fant bloggen din før jeg visste hvem du var - jeg søkte på svangerskapsvalme, og det var omtrent da du var innlagt med hyperemesis (eller hvafforno det het). Og så har jeg lest den siden - og plutselig en dag oppdaget jeg at det var du som skrev bloggen [:D] Flinke Dresden!!

Fant ut at jeg måtte si det til deg, og ikke bare tenke det her for meg selv [:D]

Jeg er helt enig med deg morellskatten!
Er innom bloggen nesten hver dag[:D] Du er super flink til å skrive dresden, også er du ganske så morsom noen ganger også[:D]

ORIGINAL: lillemille88*

Er innom bloggen nesten hver dag[:D] Du er super flink til å skrive dresden, også er du ganske så morsom noen ganger også[:D]

Er også innom bloggen din med ujevne mellomrom - befriende fri for rosa interiørtips [8D]

Og til deg Morellskatten som er flink til å skryte til den det gjelder!

Helt enig [:)] Du er knall flink å skrive, blir helt fengslet jeg [;)]

Den ligger i link under innleggene hennes [:D]

(altså i signaturen [8D])

Hahahaha, får helt prestasjonsangst her nå [8D]

Tusen takk for fine ord Morellskatten og dere andre! Koselig og utrolig bra for meg å vite at noen gidder og lese og kan le av sutringen min! Tror bloggen min er en slik man enten liker eller bare syns er søppel [8D] Den dagen man ser likheter mellom bloggingen min og rosabloggere, så har det offisielt klikket for meg.

Ble glad nå!

Smaske på du som er så tøff!! 
Jeg hadde aldri, aldri, aldri, ALDRI turd å være så ærlig som du er i bloggen din! Og jeg ser egentlig på meg selv som ganske tøff [8D] I forhold til deg blir jeg en liten fluebæsj - SÅ tøff er du [:D][8D][:D]

Nå skrev jeg et langt innlegg, også ble det borte [X(]

kort oppsummert:
Jeg har brukt over en time på å LESE blogg, noe jeg aldri gjør..
Du er tøff, flink og skjønn, jeg blir sint og glad om hverandre (ikke på deg, men MED deg) og bloggen din er spennende![:D]

Pysjamasposetingen til Neo er HERLIG *ønsker meg sånn*

Klem på deg [:D]

ORIGINAL: ilabom

Nå skrev jeg et langt innlegg, også ble det borte [X(]

kort oppsummert:
Jeg har brukt over en time på å LESE blogg, noe jeg aldri gjør..
Du er tøff, flink og skjønn, jeg blir sint og glad om hverandre (ikke på deg, men MED deg) og bloggen din er spennende![:D]

Pysjamasposetingen til Neo er HERLIG *ønsker meg sånn*

Klem på deg [:D]

Haha, typisk! Tusen takk, søte deg! [:D]

Han eeelsker de pysjamasposene. Spreller som en gal når han får de på [8D]

ORIGINAL: Morellskatten

Smaske på du som er så tøff!! 
Jeg hadde aldri, aldri, aldri, ALDRI turd å være så ærlig som du er i bloggen din! Og jeg ser egentlig på meg selv som ganske tøff [8D] I forhold til deg blir jeg en liten fluebæsj - SÅ tøff er du [:D][8D][:D]

Hehe, tøff må man være, for gudbedre så mange som reagerer på de merkeligste ting. Måtte fjerne e-mailadressen min pga. folk som skal være badass bak tastaturet.

Men atte hvor kjøper du de pysjamasposetingene hen da? [8D]

Dustefolk er det overalt, fortsett å skriv, og drit i tullinga! [:D]

ORIGINAL: ilabom

Men atte hvor kjøper du de pysjamasposetingene hen da? [8D]

Dustefolk er det overalt, fortsett å skriv, og drit i tullinga! [:D]

De er kjøpt fra Elloskatalogen. Selges i to-pakk [:)]

AAAkkurat det jeg gjør. [8D]

ORIGINAL: lillemille88*

Sign[;)] Er en trofast leser av bloggen din[:)]

ORIGINAL: NovembergullIMagen

Er også innom bloggen din med ujevne mellomrom - befriende fri for rosa interiørtips [8D]

Og til deg Morellskatten som er flink til å skryte til den det gjelder!

Signerer denne!

Helt enig! Jeg satt førstegangen i 2 timer og bare leste meg gjennom innlegg etter innlegg![:)]

You go girl!!!

Back
Topp