Isak har dren...
jeg har også hørt om det ang kumelk osv, men ørebetennelsene ble så hyppige og språket utviklet seg tregt... Så legen mente at det hastet.
Isak fikk lagt inn dren i mars (tror jeg?!) og det er en HELT annen gutt nå.. han har blitt kjempe flink å snakke, og jeg merker at han hører mye bedre..
Narkosen var som AnetteN sier over, ikke noe kjekt.. jeg følte meg veldig tom når jeg gikk ut av operasjonsrommet uten Isak. Men det var fort gjort, og de var veldig flinke å informere osv.. var ikke noe dramatisk i det hele tatt, for meg.... det var jo klart ekkelt.. Men Isak var rolig, og da klarte jeg også å forholde meg rolig (går jo også på sjukepleien, så følte at jeg ikke kunne lage noen scener [8D][8D][8D])
Kan legge ut om denne opplevelsen og det som skjedde etterpå massevis, men han var litt slapp når han våknet og ville helst kose. Han ble i fin form, og jeg sendte han på barnehagen 2 dager etter operasjon. Men da var han litt sliten og de ringte etter meg.. i ettertid har jeg tenkt at han kanskje ikke har hørt så godt, og kanskje fikk litt sjokk over støynivået i barnehagen... [;)]
Har vært litt plaget i ettertid.... men snakker som en foss, og har ikke ørebetennelser.... Har akkurat nå drenbetennelse.. (det er egentlig det samme som ørebetennelse, men siden drenet ligger å drenerer ut væsken, så får han ikke det presset på trommehinnen som Seline har når hun har betennelser. Så han slipper smertene.. ) litt travelt med hårvasken, siden han ikke kan få såpe i ørene, så mitt tips er å begynne med ørepropper så fort du kan, for å venne ho tildet!!!
Masse lykke til... jeg har aldri angret et sekund på at vi gikk for operasjonen, for nå ser jeg hvor fint han har det og språket har utviklet seg....
Lykke til!!! [:)][:)][:)]