Dreams

Smiley80

Forumet er livet
Fikk du brystspreng i natt? Pumpa du deg? Jeg lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det hvis jeg skal trappe ned nattammingen etterhvert... Når kl er 12 på natta er jeg skikkelig sprengt i den ene puppen [&:] Oliver er ikke så glad i puppen på dagtid så det fyller seg opp til natten [8D]

ja kjente det etter noen timer ja...
tok bare å klemte ut litt, brukte ikke pumpe. håper på at det stabiliserer seg etter en stund men har liten tro på det når ene søstra mi sleit en stun etter hun hadde slutta å amme. Viktig å bare ta toppen så man ikke gjør så det produseres mer!!

Hørtes lurt ut å bare ta den verste sprengen ja... Håper det stabiliserer seg etterhvert! Har hørt av de fleste når de slutter å amme at det alltid vil bli litt spreng i en periode, men det vil jo avta etterhvert... Tror kanskje man må gjennom litt smerter [&:]

Har ikke mye spreng på dagtid lenger og det er jo fordi Oliver ikke pupper mye på dagen...

da kan det vel være at det går fortere over, ammes ikke like mye her lenger men kjenner når det har godt en stund ja[:)]
lykke til[:)]

Back
Topp