Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei!
Jeg begynner å spraye om 2 dager[;)]
Hvordan går det med deg? Har du mye bivirkninger av sprayen? Er det i morgen du skal til kontroll?
Ble mange spørsmål dette, hihi[;)] Med meg går det bra, jeg gleder meg til å komme i gang!
Var det jeg mente at du skulle begynne rundt disse tider ja[:D]. Det blir spennede å følge deg!
Ja jeg har fått noen bivirkninger: er ekstremt trøtt/sliten hele tiden, har hodepine og til tider noen plagsomme hetetoktet. Håper dette går over når jeg begynner på sprøytene. Det er i morgen jeg skal til kontroll ja, og gleder meg til å få en dato for oppstart med sprøyer ( selv om jeg gruer meg til å sette de selv..hihi[8D]).
Lykke til med oppstart og håper du ikke får for mange plagsomme bivirkninger!!
Uff, så slitsomt med sånne bivirkninger![:'(] Får håpe det går over når du begynner på sprøytene ja!
Skjønner godt at du gruer deg til å stikke selv, det gjør jeg og[8D] Men når man først har gjort det en gang, så går det sikkert lettere de andre gangene.
Masse lykke til med kontroll i morgen, du må oppdatere etter at du har vært der!