*dreamer*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
hvordan går det med dere? Kjempekoslig å henge sammen med dere på onsdag....må snart gjentas

Kjempekoselig å henge sammen med dere og! Må gjentas snart ja[:D]
Hvordan gikk dåpssamtalen?[:)]
Mie har begynt å spise hver 3. time på natta igjen[&:] Men ellers er alt bra[:D] Hva med dere?

Så slitsomt da, kanskje hun har økedøgn? Knerten her er så morsom om dagen....kan ligge en time av gangen alene å leke med babygymmen...fantastic.. Jeg har begynt å få vondt i hode av den sprayen igjen..holder på å dæve, har pumpet meg litt idag. Jeg tror vi besto dåpssamtalen.. hehe.

har du forresten en sånn oppskrift på sånn sengekant? vet du hvordan farger å sånn du skal?

Det kom etter at hun gikk så lenge uten mat da vi var på tur, så det kan nok være økedøgn eller noe ja[;)] Har hatt akkurat nok til henne i det siste, så det er egentlig fint med masse mating på natta så jeg kanskje får litt overskuddsmelk igjen[:D]

Sååå deilig at hun kan ligge så lenge! Det har ikke snuppa mi tålmodighet til[;)]
Har du begynt på ny spray? Alltid når jeg begynner på ny får jeg vondt i hodet, også går det over når jeg har brukt den litt. Har lurt på om det kommer veldig stor dose de første gangene..

Jeg kjøpte et mammablad her om dagen, og der tror jeg at det sto en oppskrift. Finner det bare ikke igjen...må høre med M om han har kastet det[8|] Jeg vil ha rosa, men har ikke tenkt noe på mønster og sånn. Hvordan går det med syinga di?

Hva har dere gjort i dag?

Ikveld har jeg drukket vin.. hehe, deilig. Spilt litt wiii men var ikke SÅÅ gøy. Syinga mi går til HELVETE for å si det mildt, men får sette meg ned en dag hvor jeg ikke er alene osv [:D] Vi må ta en tur på stoffbutikken (haha høres ut som vi dealer [8D] )

Back
Topp