*dreamer*

[miss]

Forumet er livet
Sååå nyyydelig bilde du har i signaturen din, *smelt*
Alt bra med deg om dagene eller? Og går det fint med vakre Mie Linnea?

Veeeeldig fin signatura du har laga deg ja! [:)]

Tuuusen takk jenter
Jeg har det kjempebra om dagen! Er litt slitsomt å være masse oppe om natten[8D] Men ellers er det bare kos, og Mie Linnea er utroolig snill
Ammingen skar seg, så nå pumper jeg og gir på flaske. Litt masete, men begynner å bli rutine det og. Snuppa legger godt på seg, så det er det viktigste. Veide 2580 på tirsdag, så hun har tatt igjen fødselsvekten sin[:D]

Går det bra med deg og nydelige Mari?[:D]

Hehe, ja, er tung med den nattevåken[8D] men plutselig snur hun og sover rundt[:)][:)]
Mari styrte vel på om natta fram til ho var ca 1,5 mnd, så sov ho rundt[:)]
(fram til tenna begynte å plage, da var det styr om natta igjen[8D])

Så bra at hun legger godt på seg! Ingenting er bedre[:D] du er nå flink som pumper og gir!!
Styr er det nok sikkert, men jammen er du flink!!! Blir nok bedre etterkvart som det blir "rutine" ja[;)]
Så bra at hun er snill i allefall, nyyyte dagene alt du kan vennen! Tiden går jo så utrulig fort!
Bare vel ei veke, så er jo frøkna di 1 mnd alt!! Tenke seg til!![:D]

Ellers går det bare bra her[:)] eg jobber og Mari er i bhg og koser seg[:)][:)] Har fri kvar fredag i lag, og då koooooser me oss maks her heime!
Eller finner på noko med andre venninner med barn, koselig med en sånn dag i veka
Blir så fascinert av alt ho forstår no, gjer som me seier og finner ting me spør etter, fantastisk den utviklingen som skjer rett før og etter 1 år altså!
Eller, hele utviklingen fra de er født til de er året.. Fantastisk! Du har MYE å glede deg til snuppemor

[miss]

Må være herlig når de begynner å sove rundt! Nettene har heldigvis begynt å komme seg litt nå, får sove 2-3 timer av gangen istedenfor 1-2[8D]
Skummelt hvor fort tiden flyr ja! Får bare nyte tiden alt man kan[:D][:D] Nå har hun passert 3kg, hurra!!! Og plutselig begynte hun å ta puppen, så nå pumper jeg nesten ikke lenger. Gir litt mme hvis hun ikke virker fornøyd bare[:)]

Såå godt å høre at alt er bra med dere!! Så herlig at Mari koser seg i bhg[:D] Høres kjempekoselig ut å ha fredagene sammen
Gleder meg MASSE til alt som skjer framover! Kan tenke meg at det er kjempegøy å følge utviklingen til Mari nå! Har hun begynt å snakke noe?
Har dere tenkt noe på søsken til snuppa da?

Heffalompen.

Tuusen takk!![:D][:D]
Jeg har forsøkt å legge henne til brystet, og hun tar den!! Så nå er pumpa lagt nesten helt vekk, og jeg gir bare litt mme hvis hun ikke er helt fornøyd. Såååå deilig å slippe styret med pumping, spesielt på natta. Så utroolig flink du er som holdt ut i 4mnd![:D] Tror ikke at det er mange som orker å holde ut så lenge.

Uff, stakkars Sander som hadde KISS[&o] Men det var jo bra at dere fant ut av det da! Jeg har sett etter tegn hos snuppa, men det virker ikke som at hun har det. Men fortsetter å følge med[:)] Antakeligvis har hun hatt problemer med å ta brystet fordi hun var så liten da hun ble født, og ganske gul og slapp. Nå har hun endelig passert 3kg og er ikke slapp lenger, så nå går hun jo nærmest til angrep med en gang puppen kommer frem

Nydelig jente... [:D]

Så bra at ammingen går bra no.. Brukte litt tid på det jeg også.. Men plutselig tok han puppen..
Men krevde mye pågangsmot til tider... Men utrolig gla for at jeg ikke gav opp..

Back
Topp